چهارشنبه 18 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اردوغان: اظهارات فيروزآبادی ناراحت کننده است

خبرگزاری مهر ـ نخست وزير ترکيه به اظهارات رئيس ستاد کل نيروهای مسلح جمهوری اسلامی ايران که ترکيه، قطر و آل سعود را مسئول اصلی خونهای ريخته شده در سوريه دانسته بود، واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سرلشکر فيروز آبادی رئيس ستاد کل نيروهای مسلح اخيرا با اشاره به اينکه آمريکا هر روز در خاک خود کفاره جنگ طلبی و خشونت طلبی خود را می پردازد تأکيد کرد: مبادا ترکيه، عربستان و قطر قربانی ترويج تروريسم القاعده شوند و از اين بابت ما به دوستانمان هشدار می دهيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با اشاره به اوضاع منطقه و بخصوص فجايعی که توسط دشمنان سوريه به وقوع می پيوندد اظهار داشت: آل سعود، قطر و ترکيه مسئول خون هايی هستند که در خاک سوريه ريخته می شود.

"رجب طيب اردوغان" در واکنش به اين اظهارات، گفت: اين سخنان ناراحت کننده و تامل برانگيز است. چون ترکيه تنها کشوری بوده که در زمانی که هيچ کشوری همراه ايران نبود، در کنار اين کشور ايستاد و از برنامه هسته ای ايران تا پايان دفاع کرد.

به گزارش النشره، اردوغان همچنين در بخش ديگری از اظهاراتش از تلاشهای ترکيه برای کمک به مسلمانان ميانمار و برقراری صلح و ثبات در اين کشور خبر داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016