چهارشنبه 18 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بررسی اصلاح قانون انتخابات رياست جمهوری در هيئت دولت

خبرگزاری فارس: معاون سياسی وزير کشور گفت: وزارت کشور نظرات خود را برای اصلاح قانون انتخابات رياست جمهوری در قالب يک لايحه به هيئت دولت فرستاده و هر زمان که بررسی اين لايحه به پايان برسد، به مجلس شورای اسلامی نيز ارائه می شود.

سيدصولت مرتضوی معاون سياسی وزير کشور در گفت و گو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، با اشاره به کسب آمادگی های لازم از سوی وزارت کشور برای برگزاری انتخابات رياست جمهوری گفت: ما در هماهنگی کامل با شورای نگهبان قانون اساسی در حال طی مراحل آمادگی برای برگزاری انتخابات رياست جمهوری هستيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: ستاد انتخابات کشور بعد از پايان انتخابات مجلس در مجموعه وزارت کشور همچنان در حال فعاليت است و منحل نشده تا ان شاءالله زمينه برای برگزاری انتخابات رياست جمهوری فراهم شود.

معاون سياسی وزير کشور در عين حال تصريح کرد: البته پرداختن به چنين مسائلی در حال حاضر کمی زود است و رسانه ها نيز بايد به اين نکته توجه کنند.

مرتضوی در پاسخ به سئوالی در خصوص اصلاح قانون انتخابات رياست جمهوری گفت: وزارت کشور نظرات خود را در اين باره اعلام کرده و آن را در قالب يک لايحه به هيئت دولت فرستاده است.

وی درباره ارائه اين لايحه به مجلس شورای اسلامی نيز تصريح کرد: هر زمان بررسی اين لايحه در هيئت دولت به پايان برسد، بنابر قاعده به مجلس شورای اسلامی نيز ارائه می شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016