پنجشنبه 19 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نخست وزير سابق روسيه: پس از حمله به ايران، تهران ساخت سلاح هسته ای را آغاز می کند


پايگاه خبری تحليلی انتخاب (Entekhab.ir): پريماکف نخست وزير سابق روسيه درگيری ها در سوريه را جنگی تمام عيار با حضور نيروهای خارجی دانست و نسبت به حمله ی هوايی اسرائيل به ايران هشدار داد.

به گزارش سرويس بين الملل انتخاب، پريماکف که متخصص و کارشناس مسائل خاورميانه است در گفتگو با روزنامه "روسيا گزتا" گفت: کمک امريکا، عربستان سعودی و قطر به مخالفان سوری دخالت مسقيم در امور کشوری ديگر است که منجر به رنج و ازار غيرنظاميان اين کشور شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با بيان اينکه موضع روسيه در خصوص بحران سوريه مناسب، منصفانه و اخلاقی است گفت: بشار اسد و حزب بعث ميليون ها طرفدار در سوريه دارند و تدوام دخالت خارجی تنها به افزايش تنش و تلفات منجر می شود.

وی ادامه داد: اتحاديه عرب از مخالفان سوريه حمايت می کند، چراکه نگران تشکيل "کمربند شيعی" توسط سوريه، عراق، ايران و لبنان است.

وی در ادامه در خصوص حمله به ايران گفت: اين موضوع به موضع آمريکا در اين خصوص بستگی دارد.

رئيس سابق سازمان اطلاعاتی روسيه تايکد کرد: آمريکا از چنين اقدامی پيش از انتخابات رياست جمهوری حمايت نمی کند.

وی اضافه کرد: چنين ماجرايی برای گرجستان اتفاق افتاد. ساکاشويلی رئيس جمهور اين کشور اميدوار بود که امريکا در جنگ سال ۲۰۰۸ دخالت کند که اين اتفاق نيافتاد. برخی از اسرائيلی ها ممکن است از طريق برخی از سياستمداران امريکايی خارج از دولت اوباما متقاعد به حمله به ايران شوند.

به گزارش سرويس بين الملل انتخاب،نخست وزير سابق روسيه گفت: حمله زمينی اسرائيل به ايران غيرممکن است و نتيجه ی حمله هوايی می متواند نگران کننده و جدی باشد.

وی ادامه داد: ايران به سرعت از حمله بهبود می يابد و از معاهده بين المللی در مورد منع گسترش سلاح های هسته ای خارج می شود و برنامه ی ساخت سلاح هسته ای را اغاز می کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016