دوشنبه 23 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نايب رييس كميسيون امنيت ملي: تلاش‌هاي وزارت خارجه براي آزادي زائران ايراني ربوده شده در سوريه ادامه يابد

نايب رييس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي گفت كه بايد تلاش‌هاي دستگاه ديپلماسي كشور براي آزادي زائران ايراني در سوريه تا رسيدن به نتيجه‌ي قطعي ادامه يابد.

منصور حقيقت‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با اشاره به مسئوليت وزارت خارجه براي پيگيري پرونده زائران ايراني ربوده شده در سوريه اظهار كرد: سفير ايران در سوريه و همچنين وزير خارجه آزادي گروگان‌هاي ايراني را پيگيري مي‌كنند.وزير امور خارجه نيز براي استفاده از نفوذ ترك‌ها بين معارضين جهت آزادي گروگانها ديدارهايي را با مقامات تركيه داشته‌ كه البته اين تلاشها بايد ادامه يابد.

وي افزود: موضوع زائران ايراني ربوده شده در سوريه بحثي نيست كه ايران بخواهد از آن كوتاه بيايد. قطعا دوستان ما در وزارت خارجه مسئول پيگيري اين موضوع هستند و آن را به نتيجه خواهند رساند تا انشاء الله كساني كه به ناحق به گروگان گرفته شدند آزاد شوند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نماينده‌ي مردم اردبيل در مجلس شوراي اسلامي آمريكا، عربستان و تركيه را مسئول اصلي جان زائران ايراني در سوريه دانست و گفت: آخرين اخباري كه به دستمان رسيده حاكي از سلامت كامل زائران ايراني است و ما اميدواريم تلاش‌ها براي آزادي اين افراد موثر واقع شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016