سه شنبه 24 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نامه سرگشاده زندانی سیاسی کرد محکوم به اعدام به افکار عمومی

سلام

اسم من بخیتار معماری است یک دانشجو هستم چون در کشوری زندگی میکنم که تبعیض ملی و تبعیض قومی و مذهبی بیداد میزند و به دلیل اینکه که من یک شهرند کرد هستم و چند باری با یاران همدانشگاهیی خودم در باره وضعیت تاسفبار زندگی کردها بحث نموده ام.

من را دستگیر نمودند و چون در کشور ایران به هیچ عنوان قانون حاکم نیست اتهاماتی واهی و دور از راستی که بنده به هیچ عنوان مرتکبش نشده ام متوجه بنده نموده اند و ما را به مرگ محکوم نموده اند و هم اکنون جانم در خطر است و هر لحظه منتظر هستم که درب زندان را باز کنند و بنده را برای اجرای حکم ناعادلانه ضد انسانی اعدام صدا کنند.

من نگران حال خودم نیستم لاکن بیاید نگاه کنید زندانهای ایران شده تجاوزخانه و هر روز ما صدای دختران با ناله های گریان التماس میکنند ترا بخدا به من تجاوز نکنید در درون زندانهای جمهوری اسلامی ایران .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ما از سازمان ملل و جامعه جهانی درخواست میکنیم که بخاطر نقض حقوق بشر رژیم ایران را تنبیه کنید رژیم ایران هر روز و هر ساعت حقوق شهروندان خویش را نقض میکند بیتش از همه چیز فقر نداری و بیکاری وو از این هم بگذریم شکنجه های قرون وسطی و دور از اصول بشری.

خواهش میکنم صدایم را بشنوید من یک بیگناهم هیچ گناهی مکرده ام بجز اینکه یک شهروند کرد هستم در ایران کرد بودن عرب بودن و بلوچ بودن از دیدگاه حاکمان جرم محسوب میشود بنابر این من بیگناه هم به این جرم واهی گرفتار شده ام لطفا صدایم را بشنوید از جامعه جهانی و از سازمانهای حقوق بشری و سازمانهای منع شکنجه درخواست میکنم به یاری بنده و دوستان دیگر ی که به جرم واهی در زندانهای ایران گرفتار شده اند بشتابید.

با سپاس فراوان بختیار معماری زندانی اعدامی
کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016