یکشنبه 29 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهمانپرست: هرگونه دخالت ایران در انفجارهای استان نیمروز مردود است

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ضمن تاکید بر مناسبات دوستانه ایران و افغانستان، هرگونه دخالت ایران در مسائل افغانستان از جمله انفجارهای استان نیمروز را مردود دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر، رامین مهمانپرست سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر دخالت ایران در انفجارهای استان نیمروز افغانستان، ضمن تاکید بر مناسبات دوستانه دو کشور، هرگونه دخالت جمهوری اسلامی ایران در مسائل افغانستان از جمله انفجارهای استان نیمروز را مردود دانست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در مورد دستگیری سه ایرانی در این حادثه گفت: ایران و افغانستان دارای حدود یکهزار کیلومتر مرز زمینی هستند و تردد غیرقانونی اتباع ایران و افغان در طول این مرز همواره موجب نگرانی دو کشور بوده است.

مهمانپرست افزود: سفارت جمهوری اسلامی ایران در افغانستان آمادگی دارد ضمن ملاقات با افراد گفته شده و تعیین هویت آنان در مورد انگیزه های ورود غیرقانونی ایشان به افغانستان ،‌ بررسی های لازم را انجام دهد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016