پنجشنبه 2 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بان کی مون با رهبری و احمدی نژاد دیدار می کند

کلمه: در حالی که اخبار ضد و نقیض از سفر دبیرکل سازمان ملل منتشر شده است، سخنگوی دبیرکل گفته است که بان کی‌مون به تهران سفر کرده و با مقامات عالیه نظام دیدار خواهد کرد.

به گزارش کلمه، سخنگوی شورای هماهنگی راه سبز امید در نامه ای به بان کی مون، دبیرکل سازمان ملل متحد، با اشاره به اجلاس پیش رو در تهران تاکید کرده بود: مردم آزادی‌خواه ایران از شما توقع دارند تا در اجرای وظایفی که منشور سازمان ملل متحد برعهده‌ی شما گذاشته است از فرصت دیدار از کشور برای ملاقات با آقایان موسوی و کروبی و خانم رهنورد و دیدار با خانواده زندانیان سیاسی و نمایندگان سازمان های سیاسی و مدنی ـ که به‌طور غیرقانونی تعطیل و از فعالیت منع شده‌اند ـ استفاده کنید. آنها هم‌چنین از شما انتظار دارند تا در نطق رسمی خود در اجلاس، مصاحبه با رسانه‌های ایرانی و خارجی و نیز در ملاقات با رهبر جمهوری اسلامی، نارضایتی و اعتراض خود به سیاست ضددموکراتیک سرکوب در ایران را ابراز نمائید.

مارتین نسیرکی سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد گفت که بان‌کی‌مون برخلاف اعلام قبلی برای شرکت در اجلاس غیرمتعهدها به تهران خواهد رفت.

دبیرکل سازمان ملل قبلا اعلام کرده بود که در اعتراض به اظهارات مقامات ایرانی علیه اسرائیل در روز قدس، از این سفر خودداری خواهد کرد.

به‌گفته نسیرکی دبیرکل سازمان ملل متحد که انتخاب منتشر کرده است وی قصد دارد از فرصتی که نشست غیرمتعهدها ایجاد کرده به دیدار رهبر انقلاب و محمود احمدی نژاد رییس جمهور برود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سخنگوی بان‌کی‌مون با اشاره به اظهارات همیشگی غرب در مورد انرژی هسته ای ، اسرائیل و… گفت که در مورد این مسائل در این دیدارها صحبت خواهد شد.

اجلاس کارشناسان کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در روزهای ۵ و ۶ شهریور، اجلاس وزاری خارجه در روزهای ۷ و ۸ شهریور و اجلاس سران عدم تعهد نیز در روزهای ۹ و ۱۰ شهریور برگزار می شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016