دوشنبه 30 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فرقاني: تغييري در برنامه سفر بان‌كي‌مون به تهران ايجاد نشده است

سخنگوي شانزدهمين اجلاس سران جنبش غيرمتعهدها در تهران اظهار داشت: تغييري در برنامه آقاي بان‌كي‌مون ، دبيركل سازمان ملل متحد جهت آمدن به تهران ايجاد نشده است.

فرقاني در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي ايسنا، با اشاره به انتشار برخي از اخبار مبني بر انصراف بان‌كي‌مون جهت سفر به تهران به خاطر فشارهايي كه به وي وارد شده گفت: علي‌رغم اين فشارها تغييري در برنامه آقاي بان‌كي‌مون جهت سفر به تهران و شركت در اجلاس سران جنبش غيرمتعهدها ايجاد نشده است و همچنان قرار است ايشان به تهران سفر كنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


فرقاني همچنين در مورد قطعي شدن سفر مرسي،رييس‌جمهور مصر به تهران با توجه به اينكه رسانه‌هاي مصري اين موضوع را اعلام كرده‌اند گفت: ما نيز اين موضوع را شنيده‌ايم ولي تا كنون نامه رسمي دريافت نكرده‌ايم و فكر مي‌كنيم تا آخر هفته اين نامه را دريافت كنيم.

روز گذشته رسانه‌هاي دولتي مصر و همچنين برخي از شبكه‌هاي خبري از جمله بي‌بي‌سي اعلام كردند سفر مرسي به تهران قطعي شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016