پنجشنبه 2 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رادان: آماده‌باش ناجا برای اجلاس غيرمتعهدها، اتخاذ ۴ لايه امنيتی و نظامی در پايتخت

جانشين فرمانده ناجا با بيان اينکه نيروی انتظامی آمادگی برگزاری هرچه باشکوه‌تر اجلاس را در بعد امنيتی و انتظامی داراست، از اتخاذ ۴ لايه امنيتی و نظامی برای پايتخت در زمان برگزاری اجلاس شانزدهم سران جنبش غيرمتعهدها در تهران خبر داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاری دانشجويان ايران ( ايسنا)، سردار احمدرضا رادان درباره اقدامات امنيتی و نظامی اتخاذی برای با شکوه‌ برگزارشدن اين اجلاس گفت: برای مکان‌های برگزاری اجلاس در سطح کارشناسان، وزرای خارجه و سران چند لايه امنيتی و انتظامی تعريف شده، چهار لايه امنيتی و نظامی نيز برای شهر تهران تعريف کرده‌ايم و پرسنل نيروی انتظامی در آماده‌باش صد در صد برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر اين اجلاس از بعد امنيتی و انتظامی هستند.

وی با اشاره به اهميت آسايش مردم گفت:‌ محدوديت‌های ترافيکی در برخی از جاها خواهيم داشت در برخی از معابر انسدادهايی انجام می‌دهيم، البته در اين راستا معابر کمکی و پشتبيانی برای تسهيل در رفت و آمد مردم در نظر گر فته شده است.

رادان در يک برنامه تلويزيونی با بيان اينکه ما ناچاريم يکسری محدوديت‌ها را برای تسهيل رفت و آمدها اعمال کنيم، گفت:‌ اطلاع‌رسانی‌های لازم در اين ارتباط توسط راهنمايی رانندگی، رييس پليس تهران و همچنين شبکه‌پيام اعمال خواهد شد.

جانشين فرمانده ناجا به مردم توصيه کرد که در زمان برگزاری اجلاس غيرمتعدها در محدوده اجلاس تردد کمتری داشته باشند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016