دوشنبه 6 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شکايت سرلشکر فيروزآبادی از وزارت خزانه‌داری آمريکا


خبرگزاری فارس: رئيس ستاد کل نيروهای مسلح گفت: می‌خواهم از وزارت خزانه‌داری آمريکا شکايت کنم که چرا با خدمت انسان دوستانه و تلاش برای امنيت ملی و استقلال ايران مخالفند و آن را جرم می‌دانند.

سرلشکر حسن فيروزآبادی رئيس ستاد کل نيروهای مسلح ايران در گفت‌وگو با خبرنگار سياسی خبرگزاری فارس با اشاره به تحريم شدنش از سوی خزانه‌داری آمريکا گفت: من يک پزشک و عضو هيئت علمی دانشگاه هستم و تمام سال‌های عمرم را در تحقيقات علمی و اقدامات بشردوستانه و صلح‌جهانی سرکرده‌ام.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: شروع کارم در جهاد سازندگی و خدمت به محرومان بود؛ سپس در جمعيت هلال‌احمر به فعاليت‌های پزشکی و امداد مجروحان جنگ مشغول شدم؛ در جهاد سازندگی کشور نيز خدمت به محرومان را ادامه دادم و در مقطع بعدی با دعوت دولت و همکاری در معاونت نخست‌وزير در امور دفاعی در جهت کاهش آسيب به رزمندگان خدمت کردم.

فيروزآبادی ادامه داد: بعد از آن هم کارهای مهندسی و صنعتی که به امنيت رزمندگان کمک می‌کرد و نيز مسئوليت بهداشت و درمان ستاد جبهه‌های جنگ را به عهده داشتم و در امور جنگ شهری مسئول ستاد پناهگاه‌ها و کاهش آسيب به خانواده‌ها بودم و در دوران دفاع مقدس کارهای زيادی در زمينه‌های علمی و آموزشی برای جلوگيری و کاهش درد و رنج‌های مصدومان شيميايی ناشی از گازهای اهدايی غرب به عراق انجام دادم و پس از آن به ساماندهی نيروهای نظامی ايران پرداختم.

وی تصريح کرد: اکنون می‌خواهم از وزارت‌خزانه‌داری آمريکا شکايت کنم که چرا با خدمت انسان دوستانه و تلاش برای امنيت ملی و استقلال ايران مخالفند و آن را جرم می‌دانند.

فيروزآبادی با طرح اين پرسش که تحريم برای چيست؟ گفت: آمريکا بايد در برابر افکار عمومی جهان پاسخگوی اين اقدام غير عقلانی ناموجه و غير مستند خود باشد.

رئيس ستاد کل نيروهای مسلح اظهار داشت: به اميد خدا و با کمک آزادگان جهان تحريم‌های آمريکا اثربخش نخواهد بود و انشاءالله آمريکا پاسخ مناسبی از اين بابت دريافت خواهد کرد.

وی در پايان افزود: تحريم امثال بنده و شخصيت‌های بزرگ در ايران که به انواع تحريم‌ها دچار شده‌اند نشان از بغض استکبار نسبت به تفکر اسلام و رشد آن در ميان مردم جهان از جمله ملت آمريکا دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016