سه شنبه 7 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

صالحی: بررسی راهکارهای مختلف برای حل مشکل سوريه در نشست وزيران خارجه اجلاس تهران

وزير امور خارجه با بيان اينکه وزيران خارجه کشورهای شرکت کننده در اجلاس تهران راهکارهای مختلفی برای حل مشکل سوريه ارايه کردند، گفت: هدف ما اين است که تسهيل کننده حل مشکل سوريه باشيم و اين مشکل بدون دخالت ديگران و به صورت سوری- سوری حل شود.

علی اکبر صالحی در گفتگو با خبرنگار مهر درپاسخ به اين سوال که در نشست وزيران خارجه اجلاس جنبش عدم تعهد چه راهکارهايی برای حل مشکل سوريه ارايه شده است، گفت: وزيران خارجه حاضر در اجلاس تهران به مساله سوريه توجه ويژه‌ای کردند و نظرات متعددی در اين باره در نشست وزيران خارجه مطرح شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد:‌ بهترين راه اين است که ما تسهيل کننده برقراری گفتمان بين معارضه و حکومت سوريه باشيم تا بحث سوريه به صورت سوری- سوری حل شود و اين بدون دخالت ديگران باشد.

صالحی گفت: تلاش اين است که اين موضوع بدون دخالت ديگران که بخواهند امری را بر مردم سوريه تحميل کنند حل شود. هدف ما اين است که تسهيل کننده باشيم .

وی تاکيد کرد: ‌اگر مجموع کشورهای منطقه و نهادهای بين‌المللی بتوانند چنين کاری کنند اين می‌تواند بسيار مفيد و موثر باشد.

وزير امور خارجه کشورمان يادآور شد: ‌بحث درباره سوريه در نشست وزيران خارجه همچنان ادامه دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016