جمعه 17 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سعید مدنی پس از ۸ ماه، همچنان در بند ۲۰۹

سعید مدنی، عضو شورای فعالان ملی ـ مذهبی ایران جامعه شناس و پژوهشگر ارشد علوم اجتماعی و از صاحب‌نظران حامی جنبش سبز مردم ایران، از ۱۹ دی‌ماه ۱۳۹۰ در سلول‌های انفرادی و جمعی بند امنیتی ۲۰۹ زندان اوین محبوس است.

به گزارش ندای سبز آزادی، این دانش‌آموخته‌ی دکترای علوم اجتماعی عضو گروه مسائل و آسیب‌های اجتماعی انجمن جامعه‌شناسی ایران و صاحب تحقیقات متعدد و ارزشمند در حوزه‌ی آسیب‌های اجتماعی و به‌ویژه اعتیاد، فقر، و روسپی‌گری است مدنی، روزنامه نگار، نویسنده و تحلیلگر مسائل سیاسی ایران، و از بنیان‌گذاران و عضو هیات تحریریه نشریه توقیف شده «ایران فردا» به مدیرمسئولی زنده‌یاد مهندس عزت الله سحابی است.

سعید مدنی مدرس دانشگاه علوم اجتماعی و بهزیستی و سردبیر فصلنامه علمی ـ پژوهشی رفاه اجتماعی بود که در پی حمایت از جنبش سبز با تهدید دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی جمهوری اسلامی پس از کودتای انتخاباتی ۱۳۸۸ از کار برکنار شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


با وجود پایان یافتن بازجویی‌های خشن و بدرفتاری شدید با مدنی و سپری شدن ۷ ماه از حبس این جامعه شناس بازجوهای مسلط بر بند امنیتی ۲۰۹ اوین همچنان از انتقال این فعال سیاسی ملی ـ مذهبی به بند ۳۵۰ (بند ویژه زندانیان سیاسی) ممانعت می‌کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016