جمعه 17 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران:هیچ ناو آمریکایی بدون نظارت ما در خلیج فارس حرکت نمی‌کند

مشهد - ایلنا: فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران از نظارت کامل این نیرو بر خلیج فارس خبر داد و گفت: تمام حرکات ناوهای خارجی در خلیج فارس به وسیله نیروهای سپاه رصد می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، سردار علی فدوی در مراسم اختتامیه اجلاس سالانه اساتید بسیجی دانشگاه‌های کشور در تالار قدس حرم مطهر رضوی با بیان این مطلب افزود: حرکات ناوهای آمریکایی در خلیج فارس تحت نظارت نیروی دریایی سپاه است و هیچ ناوی از آمریکا بدون نظارت سپاه در خلیج فارس حرکت نمی‌کند.

وی ادامه داد: چندی قبل یکی از ناوهای آمریکایی از خروجی تنگه هرمز وارد خلیج‌فارس شد و با یک گردش ناگهانی به یک نفتکش عظیم برخورد کرد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران اظهار داشت:کوچکترین حرکت ما در خلیج فارس با نگرانی آمریکایی ها روبه رو می شود به طوری كه رفتارهایی غیرطبیعی از خود نشان می دهند.

قدوی افزود: آمریکایی‌ها به دنبال این هستند که حتی یک تیر هم در خلیج فارس شلیک نشود تا بتوانند استراتژی‌هایشان را ادامه دهند اما در مقابل ایران نتواند كاری از پیش ببرد.

وی ادامه داد: قایق‌های ما روز و شب در فاصله چند متری ناوهای آمریکایی‌ در حرکت هستند و تمام حرکات آنها توسط ما رصد می‌شود.

قدوی اظهار داشت: چندی قبل چند قایق کوچک آمریکایی به یکی از سکوهای نفتی ما نزدیک شدند که بلافاصله نیروهای ما وارد عمل شده و آنها را تحت کنترل گرفتند و با اینکه می‌توانستیم آنها را دستگیر کنیم اما به دلیل اینکه دستور نداشتیم اجازه دادیم از منطقه عبور کنند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه اگر آمریکایی‌ها کوچکترین حماقتی انجام دهند از منطقه سالم بیرون نخواهند رفت، تصریح کرد: در نیروی دریایی سپاه هیچکس باور ندارد که قدرت و توانمندی نیروی دریایی آمریکا بیشتر از ایران باشد و این مسئله را هر روز مشاهده می‌کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


قدوی گفت: امروز تمام دنیا از آمریکا می‌ترسند به طوری که در مذاکرات 1+5 نیز شاهد بودیم که طرف ایران 5 نفر و 5 قدرت نبودند بلکه تنها آمریکا بود و دیدیم که 5 قدرت یک حرف را می‌زدند و آمریکا نیز حرف دیگری بیان می‌کرد.

وی افزود: آمریکایی‌ها ابرقدرت نظامی نیستند بلکه در عملیات روانی قدرتمندند و می‌توانند آنچه خود می‌خواهند را در ذهن‌ها بنشانند و تصویری از واقعیت را که خود نیاز دارند، بسازند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016