یکشنبه 19 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

'ایران آماده کمک به اخضر ابراهیمی برای برقراری آرامش در سوریه است'

وزيرامورخارجه ایران در تماس تلفني نماينده دبيركل سازمان ملل در امور سوريه، ضمن تبريك انتصاب وي به اين سمت و آرزوي موفقيتش در اين مسووليت خطير با توجه به تجارب ارزنده وي در اين زمينه ، آخرين تحولات سوريه را مورد بحث و بررسي قرار داد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) علي‌اكبر صالحي در گفت‌وگو با اخضر ابراهيمي خاطرنشان كرد:جمهوري اسلامي ايران بدنبال يك برون‌رفت مسالمت‌آميز بدون دخالت ديگران و براساس راه حل سوري – سوري است و نيز آماده كمك به موفقيت نماينده دبيركل سازمان ملل در امور سوريه در برقراري آرامش در سوريه مي‌باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اخضر ابراهيمي نيز ضمن تشكر از تماس وزير امورخارجه كشورمان و تاكيد بر اهميت نقش مثبت ايران در تحولات سوريه، راهكار سياسي را تنها راه حل بحران سوريه ارزيابي كرد و ابراز اميدواري كرد كه تمام طرف‌هاي ذيربط در برقراري امنيت و آرامش در سوريه و صلح و ثبات منطقه‌اي همفكري و مساعدت نمايند.

وي بر لزوم تقويت رايزني‌هاي و ادامه تلاش‌ها براي دستيابي به راه حل مسالمت‌آميز جهت برون رفت از بحران جاري در سوريه تاكيد كرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016