شنبه 25 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

۱۶ دانشگاه و دانشکده تک جنسيتی جديد در راه است

به گفته معاون اداری مالی وزارت علوم، تحقيقات و فناوری ۱۶ دانشگاه و دانشکده تک جنسيتی علاوه بر دانشگاههايی که از قبل برای دختران و پسران اختصاص يافته بود هم اکنون در مرحله راه اندازی و برخی از اين دانشگاهها نيز در حال جذب دانشجو هستند.

علی اکبر متکان در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به آخرين وضعيت راه اندازی دانشگاههای تک جنسيتی در برخی استانهای کشور از تاسيس دانشگاه دخترانه نهاوند و پرديس دختران دانشگاه کاشان همچنين پذيرش دانشجو در اين دو دانشگاه و پرديس خبر داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: دانشگاه دخترانه کوثر از سال تحصيلی جاری اقدام به پذيرش دانشجو خواهد کرد و ۸ دانشکده اقماری از جمله بهار همدان که رشته صنايع غذايی دختران را تاسيس کرده از سال گذشته تاکنون دانشجوی دختر پذيرش می کنند.

به گفته معاون اداری مالی وزارت علوم، تحقيقات و فناوری، برخی دانشگاههای دخترانه از جمله دانشگاه سمنان، جامع دخترانه ميناب، نرجس خاتون رفسنجان، جامع البرز دختران و پسران هم با کمکهای مردمی تاسيس خواهند شد که هم اکنون در حال دريافت مجوز راه اندازی از وزارت علوم هستند.

متکان تاکيد کرد که به منظور راه اندازی اين دانشگاهها، وزارت علوم بازديدی از امکانات و فضای دانشگاههای مذکور به عمل آورد و به زودی مجوز فعاليتشان صادر خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016