دوشنبه 17 مهر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رفع توقيف "شرق" در انتظار تصميم شعبه ۲ دادسرای فرهنگ و رسانه

پرونده مدير مسوول روزنامه شرق به شعبه ۲ بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه ارجاع شده و قرار است اين شعبه درباره انتشار مجدد آن تصميم بگيرد.

عليزاده طباطبايی در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، با بيان اينکه مهدی رحمانيان در حال حاضر با قيد وثيقه آزاد است، گفت: پرونده مدير مسوول روزنامه شرق به شعبه ۲ بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه ارجاع شده است و بر همين اساس قاضی اسدی در مورد رفع توقيف از روزنامه شرق يا تداوم توقيف آن تصميم‌گيری خواهد کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی گفت: اگر با تصميم قاضی شعبه، مهدی رحمانيان مجرم شناخته شود که پرونده به دادگاه کيفری استان تهران ارسال خواهد شد و اگر قرار منع تعقيب صادر شود از روزنامه رفع توقيف خواهد شد.

طباطبايی در مورد زمان تصميم‌گيری شعبه ۲ بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه در مورد پرونده روزنامه شرق اظهار کرد: اين پرونده ۳ روز پيش به اين شعبه ارسال شده و قرار بر اين است هر چه زودتر به آن رسيدگی کند.

به گزارش ايسنا، مهدی رحمانيان چندی پيش به دليل انتشار يک کاريکاتور در روزنامه تحت مديريتش به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شد و چند روزی را در بازداشت به سر برد.

روزنامه شرق نيز به دليل چاپ اين کاريکاتور از سوی هيات نظارت بر مطبوعات وزارت ارشاد توقيف شده است. محمود احمدی‌نژاد نيز اخيرا در نشست خبری‌اش با رسانه‌های گروهی از اين تصميم وزارت ارشاد انتقاد کرده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016