چهارشنبه 19 مهر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

توقف همکاری بزرگترین شرکت حمل و نقل جهان با ایران

صدای آمریکا - خطوط حمل و نقل و کشتیرانی مرسک کلیه همکاری های خود را با ایران قطع کرد.

شرکت مرسک، بزرگترین شرکت حمل و نقل جهان است و به هدف حفظ نام و شهرت خود و تحریم های اقتصادی سنگین علیه ایران، کلیه مبادلات خود را با این کشور قطع کرد.

شرکت مرسک روز سه شنبه ۹ اکتبر (۱۸ مهر) اعلام کرد قصد ندارد تا به دلیل همکاری با ایران نام و شهرت این شرکت را به خطر بیاندازد.

سخنگوی این شرکت گفته است «توقف همکاری مرسک با ایران با ارزیابی و بررسی فواید تبادلات بازرگانی محدودی با این کشور انجام شد و تصمیم عاقلانه و عمل گرایانه این بود که خطر لطمه خوردن نام و اعتبار این شرکت و نیز از دست دادن دیگر فرصتهای بازرگانی را قربانی ادامه همکاری با ایران نکنیم».



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سخنگوی مرسک اعلام کرده است، تجارت این شرکت با ایران به حمل و نقل مواد غذایی و سایر کالاها به مردم ایران محدود می شد و متاسف است که دیگر توانایی ادامه ارائه این خدمات را نخواهد داشت.

اتحادیه اروپا و ایالات متحده به دلیل فعالیت های اتمی ایران تحریم های اقتصادی سنگینی را علیه نهادها و شرکت های دولتی این کشور اعمال کرده اند. ایران ادعا کرده است که تولید انرژی هسته ای به هدف رفع نیازهای انرژی کشور است و تهران قصد ندارد بمب اتمی بسازد. این تحریم ها نظام بانکی ایران را هدف قرار داده اند که به تبع آن تبادلات پولی و مالی نظام بانکی جهانی را تحت تاثیر قرار داده و در نهایت تجارت نفت با ایران را ممنوع کرده است.

سخنگوی مرسک گفته است «خطوط حمل و نقل مرسک در شرایطی تبادلات تجاری خود با ایران را از سر خواهد گرفت که تحریم هایی که علیه این کشور اعمال شده اند، لغو شوند ویا کاهش پیدا کنند».


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016