جمعه 28 مهر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سفر هياتی از پارلمان اروپا به ايران و اعتراض دو سناتور آمريکا

ايسنا ـ يک هيات از پارلمان اروپا قرار است از ۲۷ اکتبر تا دوم نوامبر (۶ تا ۱۲ آبان) به ايران سفر کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، خبرگزاری فرانسه با اشاره به اين خبر به نقل از يک مقام پارلمان اروپا که خواست نامش فاش نشود، افزود که ۹ عضو پارلمان در اين سفر که درباره آن در ماه ژوئيه تصميم‌گيری شده است، حضور خواهند داشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بنابراين گزارش تارجا کرونبرگ، رييس گروه ايران در پارلمان اروپا رياست هياتی که به ايران سفر می‌کند را به عهده خواهد داشت.

به گفته اين مقام مذاکرات صريح و تندی درباره اينکه اين گروه به سفر برود يا خير انجام شد که در نهايت با آن موافقت شد.

***

اعتراض ۲ سناتور آمريکايی به سفر هيات پارلمان اروپا به ايران

ايسنا ـ دو سنارتو آمريکايی با ارسال نامه‌ای به پارلمان اروپا لغو برنامه سفر چند عضو پارلمان به ايران در اواخر ماه جاری را خواستار شدند.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، روزنامه اورشليم پست نوشت: جين شاهين و بن‌کاردين، دو سناتور دموکرات آمريکايی در نامه‌ای به پارلمان اروپا نوشتند که «اعزام يک هيات به ايران برای سفری هفت‌ روزه پيامی غلط را در اين زمان حساس خاص ارسال خواهد کرد».

اين دو ضمن ادعای قصور ايران در عمل به درخواست‌های شورای امنيت سازمان ملل، مدعی دخالت ايران در سوريه، حمايتش از فعاليتهای تروريستی و نقض حقوق بشر شدند.

سناتورهای آمريکايی اين سفر را نسنجيده خواندند. آنها در اين نامه هم چنين از تحريم ‌های اخير اتحاديه اروپا عليه ايران استقبال کرده و افزودند که آمريکا به کارکردن نزديک‌تر با پارلمان اروپا برای تشکيل جبهه‌ای متحد عليه ايران تمايل دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016