دوشنبه 1 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

۱۰ متهم به قاچاق مواد مخدر اعدام شدند

مهر ـ حکم اعدام ۱۰ نفر از اعضای دو باند بزرگ قاچاق مواد مخدر سحرگاه امروز در زندان اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس پرونده، از اعضای اين دو باند بزرگ مواد مخدر در مجموع بيش از دو تن مواد مخدر از نوع ترياک و شيشه کشف شده است.

اعضای باند نخست به اسامی فرشيد رستمی فرزند حسين، فرهاد مشهدی ابوالقاسم فرزند جواد ، علی درويشی فرزند رضا، عباس عباسی نمکی فرزند اله قلی ، سعيد صديقی فرزند ابراهيم و حميد ربيعی فرزند محمد علی و محمدعلی ربيعی فرزند علی نام داشتند که از آنان حدود يک تن مواد مخدر از نوع شيشه کشف شده بود. اين عده مواد مخدر صنعتی را در سطح شهر تهران توزيع می کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



اعضای باند دوم نيز عليرضا مولايی فرزند علی، اسحاق لورگی فرزند دارعباس و يوسف پرمر فرزند غلام نام داشتند که آنان نيز بيش از يک تن مواد مخدر از نوع ترياک را در قالب جاسازی ماهرانه‌ای که در داخل دو کانيتر صورت گرفته بود ، از يکی از بنادر جنوبی وارد کشور کرده و قصد داشتند آن را تهران و شهرستان‌های استان تهران توزيع کنند که با هوشياری ماموران انتظامی و امنيتی اعضای هر دو باند شناسايی و دستگير شدند.

در پی ارسال پرونده به دادگاه انقلاب اسلامی ، شعبه رسيدگی کننده با حضور نمايندگان دادستان و وکلای محکومان به موضوع رسيدگی و آنان را به اعدام محکوم کرد که رای صادره از سوی دادستانی کل کشور هم مورد تاييد و ابرام قرار گرفت.

دادستانی تهران با اعلام اين خبر ، تاکيد کرد: برخی از محکومان ياد شده از محل قاچاق و فروش مواد مخدر گردش مالی چندين ميليارد تومانی در حساب‌های بانکی خود داشته و چندين شرکت نيز در داخل و خارج برای پوشش اقدامات مجرمانه خود تاسيس کرده بودند. آنان هم چنين مبادرت به خريد املاک متعددی در نقاط گران قيمت شهر تهران و چندين دستگاه خودروی صد چند ميليون تومانی نيز کرده بودند که بر اساس رأی دادگاه همگی آنان مصادره و ضبط شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016