دوشنبه 1 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فردا جلسه نمايندگان سئوال کننده از احمدی نژاد برگزار می شود

خبرگزاری آريا-عضو کميسيون فرهنگی مجلس از برگزاری جلسه نمايندگان سوال کننده از رييس جمهور ساعت ۱۳ روز سه شنبه خبرداد و گفت : هنوز محل برگزاری جلسه مشخص نشده است.
به گزارش خبرگزاری آريا به نقل از خانه ملت، علی مطهری با اشاره به اينکه برگزاری جلسه نمايندگان سوال کننده از رييس جمهوربه ساعت ۱۳ روز سه شنبه موکول شده است افزود:هنوز محل برگزاری جلسه نمايندگان سوال کننده از رييس جمهورمشخص نيست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نماينده مردم تهران، ری، شميرانات و اسلامشهر درمجلس شورای اسلامی‌جلسه سئوال کنندگان از رئيس جمهور و نمايندگان دولت را مفيد و همراه با چالش ارزيابی کردو گفت: در اين جلسه بحث های خوبی مطرح شد اما در مجموع پاسخ نمايندگان رئيس جمهور برای نماينده سئوال کنندگان و برخی ديگر از سئوال کنندگان قانع کننده نبود.
وی ادامه داد: پاسخ نمايندگان دولت برای عوض حيدر پور يکی ازنماينده سئوال کنندگان و برخی ديگراز نمايندگان سئوال کننده که در جلسه حضور داشتند قانع کننده نبود.
مطهری اظهارداشت: طبق آئين نامه داخلی مجلس گزارش اين جلسه بايد توسط نماينده سئوال کنندگان به اطلاع امضاکنندگان طرح برسد و آنها تصميم بگيرند که آيا از پاسخ های ارائه شده قانع شده اند يا خير.
عضو کميسيون فرهنگی مجلس که يکی از طراحان اصلی سوال از ريس جمهور نيز است افزود: اگر يک چهارم نمايندگان قانع نشده باشند رئيس جمهور يک ماه فرصت دارد تا با حضور در صحن علنی مجلس به طرح سئوال پاسخ دهد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016