پنجشنبه 4 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انتقاد ايران از "حمله هوايی اسرائيل" به سودان

خبرگزاری فارس: معاون عربی و آفريقای وزارت خارجه با انتقاد از سکوت برخی کشورها در قبال حمله هوايی تل‌آويو به سودان، گفت: انتظار می‌رود طرف‌هايی که در قضيه سوريه هياهو کردند، نسبت به اين تجاوز اقدامی شايسته انجام دهند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حسين اميرعبداللهيان معاون عربی و آفريقای وزارت خارجه کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار سياست خارجی خبرگزاری فارس، در خصوص حمله جنگنده‌های رژيم صهيونيستی به سودان، اظهار داشت: اگر منطقه و جهان اسلام اولويت اول خود را از مسئله فلسطين منحرف کنند، تکرار حوادث مشابه بمباران سودان توسط رژيم صهيونيستی دامن ديگران را نيز خواهد گرفت.

وی افزود: انتظار می‌رود برخی طرف‌هايی که در مسئله سوريه بی وقفه هياهو کردند، تا جايی که عضويت سوريه را در اتحاديه عرب لغو می‌کنند در قبال تجاوز آشکار تل آويو به يک کشور مهم عضو اتحاديه عرب (سودان) اقدامی فعال و شايسته انجام دهند.

معاون وزير خارجه ايران اين رفتار رژيم صهيونيستی را در راستای تلاش‌های دشمنان منطقه برای ايجاد تفرقه ارزيابی کرد و گفت: اين رفتار رژيم صهيونيستی در نتيجه شکست تلاش‌های اين رژيم در سوريه و افشای سيستم ناتوان دفاعی اين کشور در قبال پهپاد حزب‌الله صورت می‌گيرد، اما اين رژيم به برکت بيداری اسلامی و از ترس تبعات آن، حتی جرأت پذيرش مسئوليت اقدام بزدلانه خود را هم ندارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016