دوشنبه 17 مهر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

معاون فرمانده سپاه: ممکن است ادعای سرنگونی پهپاد توسط رژيم صهيونيستی، عمليات روانی باشد

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده کل سپاه با اشاره به اخبار منتشر شده درباره سرنگونی يک پهپاد توسط رژيم صهيونيستی و اظهارات مقامات آن رژيم مبنی بر ايرانی بودن آن پهپاد گفت: ممکن است اين اقدام يک عمليات روانی توسط رژيم صهيونيستی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، سردار سرتيپ پاسدار جمال‌الدين آبرومند در بخشی از نشست خبری خود درباره کنگره سرداران و چهار هزار شهيد تدارکات و پشتيبانی سپاه افزود: رژيم صهيونيستی دشمنان زيادی دارد و ادعاهای زيادی درباره وجود سپر آهنين و توانايی بالای دفاعی‌اش مطرح می‌کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی تصريح کرد: اين حادثه، با فرض اينکه يک جنگ روانی نباشد، بيانگر اين است که سپر آهنين مورد ادعای رژيم صهيونيستی توانايی لازم را ندارد و نشان دهنده ضعف آن است چون همانطور که خودشان اعلام کردند، اين پهپاد تا حدود ۱۰۰ کيلومتری خاک اين رژيم نفوذ کرده بود.

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده کل سپاه در بخش ديگری از اين نشست خبری، درباره زائران ايرانی گروگان‌ گرفته شده در سوريه اظهار کرد: اميدواريم اين مشکل با اقدامات ديپلماتيک و همچنين تلاش دولت سوريه و ساير دولت‌هايی که امکان کمک دارند، به زودی حل شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016