دوشنبه 8 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قاضی سراج: ۲۰ کيفرخواست جديد از متهمان فساد ۳ هزار ميلياردی به دادگاه رسيد

خبرگزاری فارس: قاضی رسيدگی‌کننده به پرونده فساد ۳ هزار ميليارد تومانی گفت: ۲۰ کيفرخواست جديد از متهمان پرونده فساد ۳ هزار ميليارد تومانی به دادگاه رسيد.

قاضی ناصر سراج با حضور در غرفه خبرگزاری فارس در نوزدهمين نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در گفت‌وگو با خبرنگار قضايی فارس با اعلام اين خبر گفت: پرونده فساد با ۲۸ هزار و ۵۴۴ برگ به ديوان عالی کشور فرستاده شده است.

وی افزود: متهمان ۵۳ وکيل داشتند و سرانجام دادنامه صادر شده با ۱۶۶۰ برگ حدود يک ماه قبل به ديوان عالی کشور ارجاع داده شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


قاضی رسيدگی کننده به پرونده فساد ۳ هزار ميليارد تومانی گفت: خاوری مدير عامل فراری بانک ملی به طور غيابی محاکمه می‌شود و دليلی ندارد که محاکمه غيرعلنی برگزار شود.

وی با اشاره به اين مطلب که برگزاری غيرعلنی دادگاه به نظر قاضی بستگی دارد گفت: هنوز برای رسيدگی به ساير متهمان تعيين وقت نشده است.

قاضی سراج گفت: ۲۰ پرونده جديد با کيفرخواست به دادگاه ارسال شده است.

وی درباره برخی از شنيده‌ها مبنی بر تغيير قاضی رسيدگی کننده گفت: همچين مطلبی مطرح نشده است و شعبه اول دادگاه انقلاب به اين پرونده رسيدگی می‌کند.

قاضی رسيدگی کننده به پرونده فساد ۳ هزار ميليارد تومانی درباره اينکه برخی گفتند به اتهامات متهمان اصلی پرونده رسيدگی شده گفت: هر پرونده خودش اصلی به حساب می‌آيد و اصلاً نام و شخصيت متهمان مطرح نيست.

وی افزود: در اين پرونده متهم اصلی فرعی نداريم.

قاضی سراج درباره رسيدگی به پرونده اتهامات جهرمی نيز گفت: اطلاعی ندارم که پرونده اين فرد منجر به صدور کيفرخواست شده و به دادگاه آمده يا خير.

وی همچنين درباره بلوکه شدن اموال و سرمايه برخی از سهامداران گروه آريا گفت: دادگاه در موضوع اموال وارد نشده است و بايد دادسرا نظر بدهد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016