شنبه 20 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کارخانه خودروساز مطرح کشور در آستانه پلمپ

مهر ـ معاون تعزيرات تهران اعلام کرد: يکی از شرکتهای بزرگ خودروسازی کشور در پی گران فروشی و احتکار جريمه نقدی شده که به دليل نپرداختن جريمه در مرحله نخست حساب بانکی آنها مسدود شده است.

بزرگمهر صادقی نيچ کوهی در گفتگو با خبرنگار مهر اعلام کرد: به مناسبت برگزاری نمايشگاه عطر سيب (عرضه و فروش تجهيزات و لوازم عزاداری) در بوستان ولايت يک شعبه سيار تعزيرات در اين نمايشگاه مستقر شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


۳۰ پرونده گران فروشی و احتکار در ۵ روز

وی افزود: در هفته گذشته ۲۰۰ مورد گشت مشترک با همکاری بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت و علوم پزشکی تهران در سطح پايتخت انجام شد که در اين گشتها ۳۰ واحد صنفی به دليل گران فروشی در مجموع ۱۰۰ ميليون تومان جريمه نقدی شدند.

کشف چهار احتکار بزرگ روغن و برنج در تهران

معاون تعزيرات تهران از کشف چهار مورد احتکار بزرگ در تهران خبر داد و افزود: يک مورد مربوط به احتکار ۱۶ تن روغن نباتی در ورامين بود که پرونده در حال بررسی است و در موراد ديگر چند محتکر بزرگ برنج در بازار شناسايی و به جزای نقدی ۲۰۰ ميليون تومان محکوم شدند.

حساب شرکت بزرگ خودروسازی مسدود شد

صادقی نيچ کوهی اظهار داشت: در يکی از پرونده های بزرگ، حساب يکی از خودروسازهای مطرح کشور به دليل جريمه ميلياردی به اتهام گران فروشی و احتکار و نپرداختن مبلغ جريمه حسابهای بانکی اش مسدود شده که در مرحله بعدی اقدم به پلمپ اين کارخانه می کنيم.

وی گفت: ممنوع المعامله شدن محصولات اين خوردو سازی هم در دستور کار تعزيرات قرار دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016