جمعه 26 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بروجردی: مجلس منتظر نتایج کالبد شکافی ستار بهشتی است

علاءالدین بروجردی درخصوص پیگیری‌های مجلس در موضوع پرونده ستار بهشتی گفت: آثار ضرب و جرح بر بدن ستار بهشتی نبوده و ما منتظر نتایج کالبد شکافی هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه خراسان، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شب گذشته در نشستی با اعضای جامعه اسلامی دانشگاه فردوسی مشهد با ابراز تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و عزاداری شیعیان، درپاسخ به سوالی مبنی بر چگونگی رسیدگی به پرونده ستار بهشتی اظهار کرد: در جلسه دوشنبه مجلس در کمیسیون امنیت، دادستان تهران، رئیس کل زندان‌های تهران و سایر افراد مربوطه را دعوت کردیم و گزارش اولیه کمیسیون در مجلس قرائت شد، آثار ضرب و جرح بر بدن ستار بهشتی نبوده و ما منتظر نتایج کالبد شکافی هستیم.

وی افزود: به دلیل حساسیت زیاد، مجلس به طور جدی پیگیر این موضوع خواهد بود، ما هم در چارچوب وظایف نظارتی خود عمل می‌کنیم.

بروجردی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تحریم‌ها باید بهانه‌ای شود تا وابستگی کشور به درآمدهای نفتی کاهش یابد.

وی با بیان اینکه سیاست جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با مسلمانان همان راهی است که امام خمینی(ره) آغاز و رهبر معظم انقلاب دنبال می‌کنند، تصریح کرد: در میان 57 کشور اسلامی، ملت بزرگ ایران موفق شد دستور الهی را اجرا کند، دین را وارد عمل کند و این ساختار سیاسی را رقم بزند.

این نماینده مجلس، با بیان اینکه جبهه‌ کفر هرآنچه که دارد در اختیار گرفته تا ملت ایران را به زانو درآورد، اظهار کرد: ایران اسلامی با اقتدار کامل در مقابل این قدرت‌ها ایستادگی کرد، سیاست‌هایش را جلو برد و در کمال ناباوری جهانیان، در عرصه‌ی انرژی هسته‌ای قدم گذاشت و بر این دانش مسلط شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور خاطرنشان کرد: ما از این گذرگاه به خوبی عبور خواهیم کرد، آمریکا وحشت‌زده، دست به هرگونه تحریم علیه کشور اسلامی ایران می‌زند، شرایط مدیریتی کشور با وجود این مشکلات و تحریم‌ها به گونه‌ای پیش می‌رود که دشمن را به خواسته‌ اصلی‌اش نرسانده و جمهوری اسلامی ایران قله‌های زیادی را فتح کرده است.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، در تحلیل اوضاع داخلی کشور تصریح کرد: در بعد اقتصادی فشار جدی است، تحریم‌ها همه جانبه است، اگر این فشارها موجب شود ما از وابستگی به نفت رهایی پیدا کنیم نعمت بزرگی است، اینکه فشارها تاثیری بر خط مشی ما داشته باشد مهم است، اگر از این شرایط فعلی بتوانیم در جهت تغییر راهبرد بهره‌گیری از نفت استفاده کنیم بسیار مفید خواهد بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016