دوشنبه 29 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پزشکی قانونی: ضرب و شتم عامل مرگ ستار بهشتی نيست

مهر ـ رئيس سازمان پزشکی قانونی با بيان اينکه هنوز در مورد پرونده فوت ستار بهشتی به جمع بندی نهايی نرسيديم، گفت: در مورد بيماران قلبی ممکن است در اثر استرس قبل از بازجويی هورمون هايی در بدن ترشح شود که باعث آريتمی قلب می شود.

دکتر احمد شجاعی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار مهر، اظهار داشت: بر اساس آزمايشات انجام شده روی جسد ستار بهشتی هيچگونه آثار خفگی و سم در بدن وی پيدا نشد و از نظر ما اين فرد بر اثر مرگ طبيعی جان خود را از دست داده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: البته ممکن است اين فرد بر اثر استرس های وارد شده جان خود را از دست داده باشد چرا که قبل از مرگ نيز قرص قلب مصرف کرده است.اين دسته از متهمان وقتی قرار است مورد بازجويی قرار بگيرند دچار استرس می شوند که اين استرس هورمون هايی را در بدن ترشح می کند که باعث آريتمی قلب می شود.

رئيس پزشکی قانونی در مورد کبودی های روی بدن اين فرد گفت: ممکن است کبودی هايی روی بدن او بر اثر ضرب و شتم باشد اما اين کبودی ها نمی توانند عامل مرگ باشند.

وی در پايان گفت: نتيجه قطعی آزمايشات در مورد علت اصلی مرگ طی روزهای آينده اعلام می شود اما از نظر ما اين فرد به مرگ طبيعی مرده است. در آزمايش های سم شناسی نيز مورد مشکوکی پيدا نشده است. البته منتظر جواب چند آزمايش ديگر هستيم تا به جمع بندی نهايی برسيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016