یکشنبه 26 آذر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

داریوش قنبری:‌ اصلاح‌طلبان باید دارای حقوق برابر با گروه‌های دیگر باشند

اگر به این معتقدیم که اصلاح طلبان جریانی درون نظام هستند باید دارای حقوق برابر باشند/به نظر می‌رسد شرایط یکسانی برای حضور اصلاح طلبان فراهم نیست.

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب در خصوص فعالیت‌های اصلاح طلبان برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری دور یازدهم اظهار داشت: متاسفانه نوعی بی‌انگیزگی بر اصلاح طلبان چیره شده است که اگر این روند ادامه داشته باشد حتی در صورت حضور نیز امیدی به موفقیتشان نیست.

قنبری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با تاکید بر اینکه زمینه‌های لازم برای تمام تشکل‌ها فراهم شود تصریح کرد: به نظر می‌رسد شرایط یکسانی برای حضور اصلاح طلبان فراهم نیست و در صورتی که می‌خواهیم انتخاباتی پرشور داشته باشیم باید شرایط یکسان را برای حضور تمام جریان‌ها فراهم کنیم.

وی ادامه داد: اگر به این معتقدیم که اصلاح طلبان جریانی درون نظام هستند باید دارای حقوق برابر باشند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نماینده سابق مجلس گفت: اصلاح طلبان الان در شرایطی هستند که می‌خواهند بررسی کنند تا چه اندازه در شرایط حضور دارند.

قنبری در پایان با تاکید بر اینکه اصلاح طلبان نباید در شرایط انزوا باشند یادآور شد: متاسفانه برخی درصدد حذف جریان اصلاح طلبی هستند اما اصلاح طلبان به عنوان یک جریان اصیل در صحنه حضور خواهند داشت و اجازه نمی‌دهند برخی جریان‌ها آن‌ها را منزوی کنند.

این نماینده اصلاح طلب مجلس هشتم در پایان یادآور شد:‌ عمده اصلاح طلبان به دنبال حضور در انتخابات هستند. در همین راستا هم باید شرایطی مهیا شود که اصلاح طلبان بتوانند در عرصه انتخابات حضور پیدا کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016