پنجشنبه 10 اسفند 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مشايی: احترام زيادی برای روحانيون قائلم اما آنها سياستمدار نيستند، قانون اساسی را تغيير می دهم

سرويس بين الملل انتخاب Entekhab.ir J تايمز لندن نوشت: احمدی نژاد رئيس جمهور ايران در حال کمک و برنامه ريزی برای پيروزی نزديکترين دستيارش در انتخاباتی اتی رياست جمهوری است، مشايی نيز خود در حال برنامه ريزی برای حمله ای خارق العاده به قدرت سياسی روحانيون ايران است!

احمدی نژاد و دست راستش رحيم مشايی در صورت اطمينان حاصل کردن از رياست جمهوری او در ژوئن در حال توطئه چينی و برنامه ريزی برای جدايی دين از سياست است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين دو به دنبال از کار انداختن ساختار دينی حکومت هستند که از اغاز انقلاب ايران تاکنون وجود داشته است.

مشايی که به او به عنوان مخالف نهاد دينی نگاه می شود در طول جلسات اخير گفته است: احترام زيادی برای روحانيون قائلم اما آنها سياستمدار نيستند. نقش آنها بايد تنها معنوی باشد. در چهار سال آينده ما اين فرصت را داريم که قانون اساسی را تغيير دهيم!

روزنامه تايمز لندن اين اظهارات مشايی را به نقل از منبعی نوشت که می گفت اظهارات مشايی کاملا مشخص است و او به دنبال حمايت از جدايی دين از سياست است!

مشخص نيست منبع روزنامه تايمز لندن کجا بوده ، اما پيشتر نيز اظهاراتی مشابه از مشايی در رسانه های داخلی منتشر شده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016