چهارشنبه 20 دی 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

لبخند مشائی به سوالی درباره کانديداتوری: کار من نامه گرفتن است

مهر ـ اسفنديار رحيم مشايی که بعد از مدت ها در برابر خبرنگاران قرار گرفته بود از پاسخ به سئوالات خودداری کرد و خطاب به آنان پرسيد: تا به حال از من مصاحبه ديده ايد که بخواهم اينبار مصاحبه کنم؟!

به گزارش خبرنگار مهر، اسفنديار رحيم مشائی رئيس دبيرخانه جنبش عدم تعهد در مراسم اولين سالگرد شهيد قشقايی و مصطفی احمدی روشن حضور يافت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مشائی پس از ورود به محوطه مسجدالشهدای سازمان انرژی اتمی با سوالات خبرنگاران درباره کانديداتوری در انتخابات رياست جمهوری مواجه شد که در پاسخ تنها لبخندی زد و گفت: کار من نامه گرفتن است اگر نامه‌ای داريد، بدهيد. پس از خروج از مسجد دوباره در جمع خبرنگاران حاضر شد و اينبار نيز به سوالات مطرح شده پاسخی نداد اما جمعيت زيادی از مردم دور وی جمع شده و نامه های خود را برای خواندن می دادند مشائی يک به يک نامه ها را خوانده و پاراف می کرد.

مشائی به خبرنگاران گفت: تا به حال از من مصاحبه ديده ايد که بخواهم اينبار مصاحبه کنم؟

وی همچنين در حاشيه اين مراسم بر تابلوی يادبودی که برای خاطره نويسی مقامات در نظر گرفته شده نوشت: «راه شهيدان، راه به سوی فردای روشن ملت ايران است.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016