دوشنبه 13 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دستور فيلتر خبرگزاری مهر صادر شد

در پی انتشار مصاحبه ای با مديرمسئول سايت صراط نيوز،کارگروه تعيين مصاديق محتوای مجرمانه از فراهم کننده سرور خبرگزاری مهر خواست اين خبر را فيلتر کند.

به گزارش مهر، در پی انتشار مصاحبه ای با مديرمسئول سايت صراط نيوز که از فيلتر کردن رسانه های دارای مجوز توسط کارگروه تعيين مصاديق محتوای مجرمانه انتقاد شده بود ، اين کارگروه دستور فيلتر اين خبر را به فراهم کننده سرور خبرگزاری مهر صادر کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



در همين راستا رضا مقدسی مديرعامل خبرگزاری مهر در گفتگويی با اشاره به اين درخواست گفت: خبرگزاری های رسمی کشور از تاريخ ۲۸/۱/۱۳۹۱ به موجب مصوبه هيات وزيران به قانون مطبوعات محلق شده اند و مشمول قانون جرايم رايانه ای نمی شوند.

وی ادامه داد: به همين جهت درخواست کارگروه تعيين مصاديق محتوای مجرمانه با قانون مطبوعات مغايرت دارد و اين موارد بايد از طريق محاکم قضايی پيگيری شود .

مقدسی خاطر نشان کرد : متاسفانه از هفته گذشته فشارها به خبرگزاری و شرکت تامين کننده اينترنت اين خبرگزاری کرارا ادامه داشته تا اينکه روز گذشته يکی از شرکت های تامين کننده اينترنت اين خبرگزاری مجبور به مسدود سازی خط اينترنت ما شد. وی گفت : تمام تلاش ما اين بوده است

که در آستانه برگزاری انتخابات و مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام از ايجاد تنش های بی مورد پرهيز کنيم تا خللی در روند اطلاع رسانی اين دو رويداد مهم پديد نيايد اما متاسفانه پيگيريهای صورت گرفته بی نتيجه ماند.

مدير عامل خبرگزاری مهر از رئيس قوه قضائيه خواست با تدبير لازم مشکلات موجود بر سر راه فعاليت قانونی رسانه ها برطرف شود.

گفتنی است چندی پيش کارگروه تعيين مصاديق محتوای مجرمانه اقدام به فيلتر سايت صراط نيوز کرد و از آنجا که اين سايت مشمول قانون مطبوعات بود پس از پيگيری های مدير مسئول رفع مسدوديت شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016