دوشنبه 17 تیر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تشکیل کمیته ویژه برای تحقیق در باره واقعه خونبار امروز در مصر

راديو بين المللی فرانسه ـ شاهرخ بهزادی، عدلی منصور، رئیس جمهوری موقت مصر، به منظور تحقیق در باره واقعه تیراندازی بامداد امروز در مقابل ساختمان گارد جمهوری، کمیته ویژه‌ای تشکیل داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



رهبری موقت مصر، با صدور بیانیه‌ای که از تلویزبون دولتی این کشور پخش شد، اعلام کرد که یک کمیته ویژه قضایی برای پیگیری و تحقیق در باره رویداد خونین بامداد امروز در برابر ساختمان مرکزی گارد جمهوری مصر تشکیل شده است.

در این بیانیه همچنین از تظاهر کنندگان خواسته شده تا به ساختمان‌های نظامی و حساس کشور نزدیک نشوند.

ساعاتی پیش، محمد البرادعی و جبهه نجات ملی مصر ائتلاف لائیک این کشور، خواستار تشکیل یک کمیته ویژه تحقیق مستقل شده بودند. کمیته‌ای که با حفظ بیطرفی و با شفافیت کامل در باره چند و چون این واقعه خونبار تحقیق و بررسی کند.

یادآور میشویم که حداقل ٤٢ تن از حامیان محمد مرسی وابسته به اخوان‌المسلمین بامداد امروز در برابر ساختمان گارد جمهوری مصر کشته شدند؛ در حالی که اخوان المسلمین ارتش و پلیس مصر را متهم به تیراندازی به سوی آنان نموده است، ارتش مصر اعلام کرده بود که در برابر حمله تروریست‌ها به ساختمان گارد جمهوری این کشور واکنش نشان داده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016