جمعه 24 آبان 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزیر ارشاد: فیس بوک جزو مصادیق مجرمانه نیست

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌گوید که عضو فیس بوک است و فیس بوک جزو مصادق مجرمانه نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی جنتی در حاشیه مراسم ختم مادر محمدعلی نجفی در پاسخ به سوالی درباره عضویت خود در فیس بوک گفت: فیس‌بوک جزو مصادیق مجرمانه نیست و بسیاری از ارتباطات در آن سالم و درست است.

وی دربارهٔ اظهارات اخیرش دربارهٔ برداشته شدن فیلتر فیس‌بوک و واکنش مسوولان قضایی، گفت: بحث این‌که عضویت در فیس‌بوک جزو مصادیق مجرمانه هست یا خیر، جای بحث دارد و ما تاکنون در کمیتهٔ تعیین مصادیق مجرمانه جلسه‌ای برای رسیدگی به این موضوع تشکیل نداده‌ایم.

جنتی ادامه داد: اگر ما در جلسات این کمیته شرکت و موضوع را پیگیری کنیم، حتما این موضوع را مطرح می‌کنیم؛ اما نظر شخصی من این است که فیس‌بوک و فعالیت در این شبکهٔ اجتماعی جزو مصادیق مجرمانه نیست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


جنتی با بیان این‌که فیس‌بوک شبکه‌ای است که افراد در آن ارتباط برقرار می‌کنند و بسیاری از این ارتباطات، سالم و درست است، تاکید کرد: افراد زیادی از داخل و خارج کشور با من در فیس‌بوک مرتبط هستند و حتی این روز‌ها بحث عاشورا، امام حسین (ع) و مظلومیت آن حضرت در فیس‌بوک مطرح می‌شود و افراد، دیدگاه‌های خود را با یکدیگر مطرح می‌کنند.

وی ادامه داد: ما در جلساتی که در کمیتهٔ تعیین مصادیق مجرمانه تشکیل می‌دهیم، حتما این بحث‌ها را مطرح خواهیم کرد.

علی جنتی همچنین درباره انتشار روزنامهٔ هم‌میهن نیز گفت: من هنوز وقت نکردم، پیگیر موضوع باشم؛ اما مشکلی وجود نداشته و مهلت توقیف آن نیز به پایان رسیده است و عوامل روزنامه برای انتشار شمارهٔ جدید خود، آغاز به کار کرده‌اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016