سه شنبه 18 فروردین 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

تجمع علیه تفاهم هسته‌ای لوزان مقابل مجلس برگزار شد

گروهی به عنوان دانشجو و طلبه صبح سه‌شنبه برای آنچه که "اعتراض به بيانيه سوييس و عملکرد تيم مذاکره‌کننده هسته‌ای" می‌خواندند، مقابل مجلس تجمع کردند. استانداری تهران اعلام کرد که این تجمع غیرقانونی بوده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ایرنا، اين در حالی است که پيش تر مقامات مسئول در استانداری تهران اعلام کرده بودند برای اين اقدام درخواست مجوز نشده و اين تجمع غيرقانونی است.

به گزارش روزسه شنبه خبرنگار ايرنا تجمع کنندگان که حدود ۲۰۰ نفر تخمين زده شدند با در دست داشتن پلاکاردها و توزيع برگه هايی ، مراتب انتقاد خود را از نتايج حاصله از مذاکرات هسته ای ابراز کردند.

اين تجمع درحالی برگزارشده است که مديرکل امور سياسی و انتخابات استانداری تهران اعلام کرده بود هيچ گونه مجوزی برای اين تجمع مقابل مجلس شورای اسلامی صادره نکرده است .

«محمدرضا يوسفی» در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: برگزاری اين تجمع به دليل نداشتن مجوز، غيرقانونی است و افراد نبايد تن به فعاليت هايی بدهند که قانونی نيست.

يوسفی برگزاری هرگونه تجمع، راهپيمايی و ميتينگ را منوط به دريافت مجوز لازم از مراجع قانونی دانست و تاکيد کرد: بايد از فعاليت هايی که خلاف قانون است پرهيز کرد.

شرکت کنندگان در اين تجمع خلاف قانون مدعی بودند از دانشجويان دانشگاه های اميرکبير، تهران، دانشگاه های آزاد واحدهای تهران و حوزه های دارالمبلغين، چيذر هستند .

تعداد اندکی از نمايندگان مجلس که از منتقدان سرسخت مذاکرات هسته ای هستند ، در اين تجمع غير قانونی حضور يافتند .

باتوجه به اعلام استانداری مبنی بر صادر نشدن هيچگونه مجوز برای برگزاری تجمع مقابل مجلس شورای اسلامی ، واکنشی در برخورد با تجمع کنندگان صورت نگرفت .


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016