پنجشنبه 16 مهر 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


پرخواننده ترین ها

صادق لاریجانی: نفوذ دشمن در جامعه قابل مشاهده است

صادق لاریجانی٬ رئیس قوه قضائیه می‌گوید «امروز علوم انسانی غربی هجوم زیادی آورده و فیلم‌ها‌ی تولیدی ایران از محتوا خالی و در بعضی مواقع بسیار منفی است.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


آقای لاریجانی افزوده که «نفوذ دشمن در جامعه قابل مشاهده است و دشمن نسل جوان ‌را مورد هدف قرار داده‌ و یکی از وظیفه مهم ما روحانیون این است که احکام اسلامی را به کار ببندیم.»

به نظر می‌رسد منظور وی تغییر سبک زندگی از سوی بسیاری از زنان و جوانان ایرانی است که به سمت الگوی غربی تمایل قابل مشاهده‌ای پیدا کرده است.

به گفته وی «فیلم‌هایی که الان تهیه می‌شود بسیار تاثیرگذار است اما در حال حاضر فیلم‌های ما از محتوا خالی و در بعضی مواقع بسیار منفی است.»

رئیس قوه قضائیه در بخش دیگری از سخنان خود گفته که «باید دستورات ولی فقیه در جامعه اجرا شود و در هیچ جای دنیا قوه قضائیه مانند ایران اسلامی مقتدر نیست.»

لاریجانی در سخنان خود به حوادث سال ۸۸ نیز اشاره و افزوده «در جریان فتنه ۸۸ افرادی که در کنار رهبری و امام خمینی بودند از خط ولایت و امامت جدا شدند و به مردم و نظام خیانت کردند.»

به گفته وی «ولایت فقیه شاخصه عزت و اقتدار کشور و نظام است و باید برای حفظ و امنیت کشور ولایت فقیه را حفظ کنیم.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016