دوشنبه 17 بهمن 1384   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مرحله سوم طرح مبارزه با اراذل و اوباش در تهران اجرا می شود، مهر

معاون اجتماعی و ارشاد فرماندهی انتظامی استان تهران از اجرای مرحله سوم طرح مبارزه با اراذل و اوباش (ظفر) و همچنین طرح ویژه کشف و انهدام شبکه ها و باندهای مشروبات الکلی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری مهر ، سرهنگ حمید اندرز چمنی افزود: در راستای ایجاد افزایش امنیت اجتماعی و رضایتمندی مردم از پلیس مرحله سوم طرح ظفر از مورخ 15 بهمن ماه سالجاری به مدت 10 روز در تمامی شهرستانهای استان تهران به اجرا گذاشته شده و با توجه به فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورا این مرحله حساسیت بیشتری داشته و پلیس استان تهران با به کارگیری امکانات لازم پلیسی تمامی تلاش خود را برای دستگیری اراذل و اوباش و اخلال گران امنیت به کار خواهد گرفت.

وی همچنین در ادامه با بیان اینکه یکی از معضلات اجتماعی و فرهنگی و اخلاقی که به عنوان انحراف اجتماعی از آن یاد می شود مصرف مشروبات الکلی است ، گفت: نیروی انتظامی استان تهران همزمان با اجرای طرح ظفر ، طرح ویژه شناسایی و دستگیری شبکه های تهیه و توزیع مشروبات الکلی را به اجرا گذاشته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




معاون اجتماعی و ارشاد فرماندهی انتظامی استان تهران ، جلوگیری از ورود قاچاق مشروبات الکلی به استان تهران ، جلوگیری از تهیه و توزیع مشروبات الکلی دست ساز ، شناسایی ، کشف و دستگیری اعضای شبکه و باندهای قاچاق مشروبات الکلی داخلی و خارجی را از اهداف اصلی این طرح برشمرد.

چمنی در پایان خاطر نشان کرد: در اجرای طرحهای مذکور در راستای مشارکت و تعامل مردم با پلیس از بین گروههای مختلف مردمی به صورت غیر محسوس برای برقراری امنیت هرچه بیشتر و بهتر استفاده شده است. ضمن اینکه طی هماهنگی های به عمل آمده با مقامات قضایی به طور جد با اراذل و اوباش و تهیه و توزیع کنندگان مشروبات الکلی برخورد خواهد شد.





















Copyright: gooya.com 2016