دوشنبه 28 خرداد 1386   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بيش از ۵۰ نفر ديگر از اراذل و اوباش نامی تهران دستگير شدند، فارس

خبرگزاری فارس: رئيس مرکز اطلاع‌رسانی پليس تهران از دستگيری بيش از ۵۰ نفر از اراذل و اوباش مشهور شهر تهران در اواخر هفته گذاشته خبرداد.


سرهنگ مهدی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس گفت:‌ در ادامه اجرای طرح مبارزه با اراذل و اوباش، اواخر هفته گذشته تعدادی از اراذل و اوباش سطح تهران بزرگ و نوچه‌های آنان توسط نيروی انتظامی دستگير شدند.
وی اضافه کرد: در بين اين اراذل و اوباش می‌توان به افرادی چون «فری بی ناموس»، احمد معرف به «احمد شيره‌ای»، سعيد معروف به «سعيد لاشخور»، پيمان معرف به «پيمان خرچنگ»، حسين معروف به «حسين کاردی» و مهدی معروف به «مهدی گربه» اشاره کرد.
سرهنگ احمدی اظهار داشت: اين افراد همگی دارای سابقه شرارت، استفاده از قمه و چاقو، ايچاد مزاحمت برای نواميس مردم، زورگويی و قدرت نمايی هستند.
وی با بيان اينکه اين افراد برای تأديب و شناسايی توسط مردم در سطح شهر گردانده می‌شوند، گفت: آخرين نفری که با اخذ مجوز قضايی در سطح شهر گردانده شد، مهدی معروف به «مهدی گربه» بود که شنبه شب در محله شهرک وليعصر گردانده شد.
رئيس مرکز اطلاع‌رسانی تهران بزرگ اضافه کرد: «مهدی گربه» دارای سوابق بسياری بود به عنوان مثال ۸ فقره سابقه نزاع و سرقت، شرکت در نزاع‌های دسته جمعی به سرکردگی وی، سابقه ۴ سال زندان به دليل ضرب و جرج، اغفال نوجوان و جوانان برای نوچگی و کشيدن به کارهای خلاف، اخلال در نظم عمومی و ايجاد رعب و وحشت در ميان مردم می‌توان اشاره کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گفته سرهنگ احمدی، اين فرد دارای ۳ برادر است که آنها نيز به امر خريد و فروش موارد مخدر از نوع کراک مشغول بودند که اکنون دو برادر وی در زندان به سر می‌برند.
وی ادامه داد: زمانی که اين فرد در سطح شهر گردانده می‌شد، اين حرکت مورد استقبال گسترده مردم واقع شد.





















Copyright: gooya.com 2016