دوشنبه 29 اسفند 1384   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ناكامي سرقت از بانك ملت تهران، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: حوادث

متهمي كه ظهر امروز با تهديد اسلحه وارد بانك «ملت» شعبه چهار راه ياسري شده بود با تلاش رييس و كارمندان بانك دستگير شد.

سرهنگ محمد تورنگ، رييس مركز اطلاع‌رساني نيروي انتظامي تهران بزرگ در خصوص نحوه دستگيري اين متهم به ايسنا گفت: در ساعت 13:50 امروز سارق مسلحي به داخل بانك ملت شعبه چهارراه ياسري واقع در خيابان جمهوري وارد شد و بلافاصله پس از ورود با تهديد اسلحه قصد داشت تمامي پول‌هاي بانك را به سرقت ببرد.

در اين ميان زماني كه اين متهم با مقاومت رييس و كاركنان بانك مواجه شد، بلافاصله سلاح كمري خود را بيرون آورده و تيري را شليك كرد.

اين در حاليست كه همدست وي در خارج از بانك به همراه موتورسيكلتي در انتظارش ايستاده بود، به محض مشاهده تيراندازي، اسلحه خود را به سمت شيشه بانك نشان گرفت و تيري شليك كرد.

بر اين اساس رييس بانك و ساير كارمندان با مشاهده اين تيراندازي‌ها بلافاصله به سمت متهم داخل بانك حمله‌ور شده و پس از خلع سلاح به سمت متهم ديگر كه در خارج از بانك ايستاده بود رفتند كه موفق شدند وي را نيز خلع سلاح كنند اما اين متهم موتورسوار بلافاصله از محل متواري شد.

در اين ميان متهم دستگير شده داخل بانك بر اثر ضربه‌اي كه جهت خلع سلاح از سوي كارمندان بانك بر سرش وارد شده بود، بي‌هوش شد، اين در حاليست زماني كه مأموران كلانتري 129 جامي كه پس از اطلاع از قصد شوم سارقان به محل حادثه اعزام شده بودند، متهم قصد فرار از داخل بانك را داشت كه از سوي ماموران كلانتري دستگير شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




سرهنگ تورنگ افزود: در بازرسي‌هاي بدني به عمل آمده از اين متهم و كشف سلاح كمري متهم متواري 20 تير جنگي كشف و ضبط شد.

رييس مركز اطلاع رساني نيروي انتظامي تهران بزرگ با بيان اين كه اين متهم به دليل نامناسب بودن شرايط جسماني به بيمارستان نيروي انتظامي منتقل شده است، گفت: تحقيقات پليسي پس از به هوش آمدن كامل وي آغاز خواهد شد.

به گفته سرهنگ تورنگ در حال حاضر چهره متهم متواري شناسايي شده كه پيگيري‌هاي پليس جهت دستگيري وي ادامه دارد.





















Copyright: gooya.com 2016