جمعه 7 دی 1386   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير رفاه: تعداد بيمه شدگان بيش از جمعيت کشور است، مهر

رشت - خبرگزاری مهر: عبدالرضا مصری گفت: تعداد بيمه شدگان تناسبی با جمعيت ۷۰ ميليون نفری کشور ندارد و شمار افراد تحت پوشش بيمه بيشتر از جمعيت کشور است.
به گزارش خبرنگار مهر در لوشان، مصری در حاشيه بازديد از خط توليد فاز طرح توسعه کارخانه سيمان لوشان درجمع خبرنگاران افزود: اين عدم ناسازگاری به دليل بيمه بودن برخی افراد در چند جاست در حاليکه عده ای اصلا بيمه نيستند.

وی همچنين از راه اندازی بانک اطلاعات ايرانيان در آينده نزديک در کشور خبرداد و گفت: اين بانک اطلاعاتی در اسفند ماه سال جاری کارخود را شروع خواهد کرد و هم اکنون همه مقدمات آن آماده شده است.

مصری بيان داشت: با ايجاد اين بانک و وارد کردن کد ملی افراد همه پوشانی بيمه ای در کشور مشخص خواهد شد تا هيچ ايرانی غير بيمه ای نداشته باشيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




اين مقام مسئول در وزارت رفاه وتامين اجتماعی کشور با اعلام اينکه امسال بيش از چهار ميليون نفر به حوزه بيمه ای کشور پيوسته اند، افزود: برای کل روستاها دفترچه رايگان خدمات درمانی صادر شده و تنها تعدادی از افراد که داخل شهرها هستند هنوز شناسايی نشده اند.

مصری يادآورشد: برای بيمه شدن قشری از مردم که هنوز بيمه نشده اند، لايحه ای آماده و برای تصويب به مجلس ارسال شده که با تصويب مجلس از محل يک هزار ميليارد تومانی که از صرفه جويی بنزين حاصل شده ، بحث پوشش صدرصدی بيمه ها تکميل خواهد شد.





















Copyright: gooya.com 2016