جمعه 21 دی 1386   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کاهش مجدد دما در تهران، سازمان هواشناسی برای اکثر نقاط کشور بارش برف پيش‌بينی کرد، ايسنا

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: اجتماعی - محيط زيست


سازمان هواشناسی برای اکثر نقاط کشور بارش برف پيش‌بينی کرد.

به گزارش سرويس «محيط زيست» خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، بررسی نقشه‌های پيش‌يابی بيانگر فعاليت سامانه بارش روی نيمه غربی، جنوب و مرکز کشور نيز کشيده خواهد شد و موجب بارش برف و در برخی مناطق کولاک برف و وزش باد، و در استان‌های جنوبی تر برف و باران و افت دما در نيمه غربی کشور خواهد شد.

شايان ذکر است بيشينه فعاليت بارشی اين سامانه در روز جمعه در جنوب و جنوب شرق کشور و همچنين استان گيلان خواهد بود.

اين سامانه روز شنبه روی شرق کشور فعال خواهد بود و بتدريج از سمت غرب کشور بارش قطع و از ميزان ابرناکی کاسته خواهد شد. ضمن اينکه بارش در سواحل شمالی کشور تا روز يکشنبه تداوم خواهد داشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




روز يکشنبه افت محسوس دما را در نيمه شرقی کشور خواهيم داشت. همچنين بارش روی جنوب و جنوب شرق کشور در اين روز تشديد شده و تا اواسط هفته آينده در اين مناطق تداوم خواهد داشت.

به گزارش ايسنا، سازمان هواشناسی کشور در روز شنبه آسمان تهران را ابری در بعضی ساعات با بارش برف و وزش باد در ارتفاعات و کولاک پيش‌بينی کرد که حداقل و حداکثر دما در اين روز به ۱۰- و ۴- سانتيگراد می‌رسد.

همچنين در روز يکشنبه آسمان پايتخت نيمه‌ابری با احتمال بارش پراکنده و وزش باد پيش‌بينی شده است که حداقل و حداکثر دما در اين روز به ۱۱- و ۳- درجه سانتيگراد می‌رسد.





















Copyright: gooya.com 2016