یکشنبه 29 اردیبهشت 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

معاون عمليات پليس تهران بزرگ در گفت‌وگوبا ايسنا: 48 تماشاگرنما و اخلالگر بازي پرسپوليس‌- ‌سپاهان دستگير شدند

معاون عمليات پليس تهران بزرگ گفت: در جريان بازي ديروز دو تيم پرسپوليس و سپاهان 48 تماشاگرنما و اخلالگر در داخل استاديوم دستگير شدند.

سرهنگ خانچرلي در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» ايسنا، با بيان اين كه 48 نفر از تماشاگرنماها و اخلالگران در ارتباط بازي پرسپوليس ـ سپاهان دستگير شدند، گفت: بخشي از دستگيري‌ها به علت تخريب اتومبيل‌ها در قسمتي از پاركينگ استاديوم و بخشي نيز به علت هجوم تماشاگرها به داخل زمين پس از پايان بازي بود كه بلافاصله ماموران ظرف چند دقيقه، آن‌ها را به داخل سكوها بازگرداندند.

وي با بيان اين كه درگيري شديدي بين تماشاگران دو تيم رخ نداد، اظهار كرد: تنها داخل استاديوم، قبل از شروع بازي طرفداران سپاهان اقدام به سنگ اندازي به سمت طرفداران پيروزي كردند كه بلافاصله ماموران پليس حاضر شده و مانع تشديد آن شدند.

سرهنگ خانچرلي تصريح كرد: البته افرادي هم به علت گرما و هيجان، خون‌دماغ شده كه توسط اورژانس تحت درمان قرار گرفتند.

وي با بيان اين كه پس از بازي، هيچ‌گونه درگيري بين تماشاگران دو تيم رخ نداد، خاطرنشان كرد: بيرون از استاديوم و در سطح شهر تنها ترافيك شديد به وجود آمد كه اين ترافيك نيز با حضور نيروهاي راهنمايي و رانندگي برطرف شد.

معاون عمليات فرماندهي پليس تهران بزرگ ادامه داد: بر اساس تجربه‌هاي قبلي، نيروهاي بيشتري براي تامين امنيت بازي پرسپوليس ـ سپاهان حتي بيشتر از باز‌هاي استقلال و پيروزي اختصاص داديم و ماموران تا ساعت 24 شب گذشته در آماده‌باش كامل به سر مي‌بردند.

وي تصريح كرد: با توجه به اين كه در تمامي اتوبوس‌ها، دو نفر مامور به صورت محسوس و نامحسوس حضور داشتند، اتوبوس‌ها دچار خسارتي نشده و يا در اين زمينه گزارشي به دست ما نرسيده است.

سرهنگ خانچرلي درباره علت شكستگي شيشه‌هاي برخي از خودورها، گفت: علت اين مساله، كمبود جا براي تماشاگران به خصوص تماشاگران تيم سپاهان و تجمع آن‌ها روبروي در بليت فروشي بود كه هيجان و به دنبال آن سنگ‌اندازي باعث شكستگي شيشه‌هاي برخي خودرها شد كه پس از دخالت پليس، قضيه پايان يافت.

وي درباره افراد دستگير شده، يادآورشد: با دستور مقام قضايي حاضر در استاديوم، تماشاگرنماها و اختلالگران تا 24 ساعت در اختيار پليس هستند كه ميزان خسارات وارد شده از سوي اين افراد تخمين زده شود و با تكميل پرونده، به مقامات قضايي جهت رسيدگي به پرونده معرفي خواهند شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 
























Copyright: gooya.com 2016