جمعه 16 فروردین 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

با نمايش تمام فيلم‌هاي نوروزي، 25 هزار تماشاگر به سينما «آزادي» آمدند،ايسنا

سينما «آزادي» طي 12روز اول بازگشايي‌اش با استقبال 25 هزار مخاطب در مجموع 50 ميليون تومان فروش داشته است.

azadi_cinema_nowrooz
اكبر تشكري‌نيا مديرعامل توسعه فضاهاي فرهنگي شهرداري تهران امروز در گفتگويي با خبرنگار سينمايي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) با اعلام اين مطلب گفت: ما به هدف اصلي‌مان كه قصد داشتيم، سينما آزادي فضاي امني براي پركردن اوقات فراغت خانواده‌ها باشد نزديك شده‌ايم و خانواده‌ها طي اين مدت استقبال بسيار خوبي از اين سينما داشتند و اكثرا هم راضي بوده‌اند.

وي با اشاره به فيلم‌هايي كه دراين مجموعه به نمايش درآمده است اظهار داشت: در سالن اصلي (آزادي) «زن دوم» به نمايش در مي‌آيد و «دايره زنگي» در سالن شهرفرنگ، «مجنون ليلي» در شهر هنر و « به‌همين سادگي» در «شهر قصه» اكران مي‌شوند، ضمن آن كه سالن «شهر هفتم» بصورت تك سانس به نمايش فيلم خارجي «فرزندان بشر» اختصاص داشت و به خاطر استقبالي كه از فيلم‌هاي ايراني مي‌شود، بصورت فوق‌العاده در اختيار اين فيلم قرارگرفته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




تشكري‌نيا ساعت آغاز سانس‌ها اين سينما را از ساعت 14 اعلام كرد و گفت: به خاطر تاسيسات جانبي سينما آزادي از جمله پله برقي‌ها و هزينه‌هاي زيادي كه كاركردن آنها در پي‌دارد مقرون به صرفه نيست كه سانس صبح كه معمولا ظرفيت سالن‌ها هم تكميل نمي‌شود، سانس اختصاص بدهيم.

او عمده‌ترين مشكل سينما آزادي را عدم وجود پاركينگ دانست و اظهار اميدواري كرد: پاركينگ سينما ظرف يك سال آينده به بهره‌برداري برسد.





















Copyright: gooya.com 2016