جمعه 7 تیر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

همسركشی برای بیرون نیاوردن لباس از ماشین لباسشویی، کارگزاران

مرد جوان پس از درگیری با همسرش به خاطر بیرون نیاوردن لباس‌ها از ماشین لباسشویی او را با ضربه چاقو به قتل رساند.او روز گذشته در جلسه دادگاه قتل همسرش را غیرعمدی عنوان كرد و از سوی اولیای دم بخشیده شد. ساعت 10 صبح بیست و هشتم آبان‌ماه سال 85 خانه‌ای در خیابان بهار غربی در سردار جنگل، محل درگیری خونین زن و شوهری بود كه پس از یك بار جدایی، سه سال بود كه به خاطر دخترشان با هم زندگی می‌كردند. فرزانه، زنی كه در جریان این دعوا مجروح شده بود پس از انتقال به بیمارستان به پرستار گفت كه خودزنی كرده است. آن روز وقتی همسر فرزانه به نام امیر از خواب بیدار شد و قصد داشت كه دختر چهار ساله‌اش را به مهدكودك ببرد وقتی دید كه لباس‌های بچه در ماشین لباسشویی مانده و همسرش هم شب قبل در خانه مادرش بوده است با او جر و بحث كرد . وقتی دعوا بالا گرفت، فرزانه با قیچی دو ضربه به شكم و پای امیر زد و امیر هم با لگد ضربه‌ای به او زد كه به گوشه آشپزخانه افتاد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به ادعای امیر، فرزانه در حالی كه روی زمین افتاده بود گفت، كشته نشدی چیزی بده تا بكشمت. امیر نیز چاقوی زرد رنگی كه روی كابینت بود را به سمت او گرفت و گفت كه با این چاقو بكش.

در این هنگام فرزانه به سمت او حركت كرد كه امیر با چاقو ضربه‌ای به پهلوی فرزانه زد. امیر سپس دخترشان را به اتاق خواب برد اما وقتی فرزانه داد زد می‌سوزم به آشپزخانه بازگشت.

تماس امیر با امداد به آمدن آنها منجر نشد تا اینكه او با امداد هوایی تماس گرفت كه با حضور هلی‌كوپتر امداد، فرزانه به بیمارستان منتقل شد. او كه هشت سال از همسرش بزرگتر بود روی تخت بیمارستان به پرستار گفت كه خود‌زنی كرده است و دقایقی بعد بر اثر شدت خونریزی جان باخت. به این ترتیب، به بازپرس كشیك قتل نیز وقوع خودكشی گزارش شد.

در این حال روز بعد، امیر با مراجعه به پلیس آگاهی، خود را قاتل همسرش معرفی كرد.

بر اساس این گزارش، امیر در 19 سالگی با فرزانه كه 8 سال از او بزرگتر بوده ازدواج كرده و در سال 81 با طلاق توافقی از همسرش جدا شد اما شش ماه بعد به خاطر دخترشان كه تازه به دنیا آمده بود به زندگی مشترك‌شان ادامه دادند.

روز گذشته امیر در شعبه 73 دادگاه كیفری استان تهران در مقابل رئیس و پنج مستشار دادگاه قرار گرفت.

او با حضور در جایگاه، ارتكاب قتل را غیرعمدی عنوان كرد و گفت: زندگی‌مان افتاده بود روی روال، آن روز با هم درگیر شدیم كه این اتفاق افتاد. پشیمانم چون همسرم را دوست داشتم.

سپس مادر فرزانه به عنوان اولیای دم در جایگاه قرار گرفت و اظهار كرد: در قبال گرفتن حضانت نوه‌ام، از قصاص دامادم گذشت می‌كنم. او عامل اصلی درگیری دختر و دامادش را دخالت‌های خانواده داماد در زندگی آنها عنوان كرد.
وكیل متهم به قتل نیز در دادگاه عنوان كرد موكلم با توجه به علاقه به همسرش خواهان قتل او نبوده است و علم به قتل و اینكه عملش كشنده بود نداشته است و با توجه به اینكه عملش اخلالی در نظم به وجود نیاورده است خواهان تخفیف در حكم او هستم.

پس از پایان جلسه محاكمه قضات دادگاه وارد شور شدند و با توجه به گذشت اولیای دم امیر را به پرداخت دیه در حق فرزند صغیر و پنج‌سال حبس با احتساب دوره بازداشت محكوم كردند.





















Copyright: gooya.com 2016