دوشنبه 28 مرداد 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کنترل بزرگراه های تهران با دوربین ثبت تخلف، شبکه خبر

مدیر عامل شركت كنترل ترافیك تهران گفت: همه بزرگراه های شهر تهران به دوربین ثبت تخلف مجهز می شود. حجت الله بهروز گفت : براساس توافق شهردار تهران با این طرح تا دو سال آینده سرعت حركت خودروها در 340 كیلومتر بزرگراه های تهران كنترل می شود.

وی با اشاره به اقدامات و برنامه شهرداری تهران دراجرای این طرح گفت : تاكنون 20 كیلومتر از بزرگراه های تهران (نیایش و شهید صیاد شیرازی ) به دوربین های ثبت تخلف مجهز شده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




بهروز افزود: تا پایان امسال با همكاری نیروی انتظامی 60 دوربین ثبت تخلف در شش بزرگراه پر سرعت شهر تهران نصب می شود و قرار است این دوربین ها در بزرگراه های مدرس، همت ، یادگار امام و امام علی نیز نصب شود.

مدیرعامل شركت كنترل ترافیك تهران درخصوص میزان خطای دوربین های ثبت تخلف در بزرگراه ها گفت :این دوربین ها به صورت خودكار تخلفات ثبت شده را به مركز نظارت تصویری ارسال می كند و به منظور كاهش خطای این دوربین ها شماری از افسران نیروی انتظامی صحت و سقم تخلفات را از طریق تصاویر ارسالی بازبینی می كنند.

بهروز با اشاره به اجرای آزمایشی طرح در اردیبهشت سال گذشته افزود: طرح نصب دوربین های ثبت تخلف در بزرگراه كرج نه ماه اجرا شدكه علا وه بر تایید راهبر تهران بزرگ و نیروی انتظامی از لحاظ فنی نتایج خوبی داشته است .





















Copyright: gooya.com 2016