سه شنبه 28 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محیط اطراف برخی از پاسگاههای کشور با دوربین کنترل می شوند، مهر

جانشین رئیس پلیس آگاهی کشور در حاشیه دیدار مردمی خود در مرکز نظارت همگانی ناجا گفت: پاسگاههایی در کشور ایجاد شده است که بزودی به وسیله دوربین مدار بسته محیط اطراف خود را کنترل می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر امیر احمد محمدی فر وی در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر مبنی بر استفاده از دوربینهای مدار بسته تا چه اندازه به پلیس کمک می کند گفت: برای شناسایی و کنترل بعضی از امکان و اصناف استفاده از این دوربینها ضرورت دارد و در تمام دنیا امری عادی است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




جانشین رئیس پلیس آگاهی کشور با اشاره به اینکه در کشور پاسگاههایی ایجاد شده که محیط اطراف خود را به وسیله دوربینهای مدار بسته کنترل می کند گفت: این دوربینها فقط برای کنترل محیط اطراف این پاسگاهها کاربرد دارد و به هیچ عنوان برای تجاوز به حریم خصوصی افراد نصب نشده است.

محمدی فر گفت: بر اساس قوانین اگر کسی بخواهد به وسیله دوربین در حریم خصوصی افراد ورود پیدا کند دستگاههای مذکور با فرد متخلف به شدت برخورد می کند بنابراین پلیس هیچگاه قانون را زیر پا نمی گذارد.

وی همچنین در رابطه با ورود دوربینهای نصب شده بر روی خودکار که قدرت ضبط فیلم با کیفیت بسیار خوب دارند گفت: ورود چنین سیستمهایی به کشور اگر از راه قانونی باشد تحت کنترل گمرک صورت می گیرد و در غیر این صورت مسئولان ذیربط در جهت کنترل آن و استفاده صحیح بررسی کنند.

جانشین رئیس پلیس آگاهی کشور در رابطه با نصب دوربینهای مدار بسته در بانکها و طلا فروشیها گفت: این اقدام برای تمامی بانکها و امکان خاص لازم و ضروری است. چرا که از وقوع به سرقت مسلحانه، کیف قاپی نیز جلوگیری می کند و یا در جهت شناسایی مجرمان کمک بزرگی به پلیس می کند.





















Copyright: gooya.com 2016