یکشنبه 3 شهریور 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قاتل با پرداخت ديه به پدر خود رهايي يافت، فارس

جوان 28 ساله‌اي كه خواهر خود را به قتل رسانده سپس جسد وي را مثله كرده بود با پرداخت ديه به پدرش از اجراي حكم قصاص رهايي يافت.

عصر روز 28 فروردين سال 81 مردي با مراجعه به مأموران كلانتري 108 نواب مدعي شد دختر 21ساله‌اش به نام "بهواژ" مفقود شده است.

اين مرد مدعي شد دخترش قرار بوده با مرد جواني ازدواج كند اما به دليل نامعلومي زماني كه از خانه خارج شده به خانه برنگشته و از وي خبري نيست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




تحقيقات آغاز شد تا مشخص شد نامزد اين دختر جوان به نام علي هيچ ارتباطي با به قتل رسيدن و مفقود شدن "بهواژ" ندارد و به احتمال زياد "بهواژ" توسط فرد يا افراد ديگري مفقود شده است.

جابري قاضي واحد اجراي احكام دادسراي امور جنايي تهران در خصوص اين پرونده گفت: با بررسي بيشتر از همكاران "بهواژ" مشخص شد برادرش به نام "توماژ" با ازدواج بهواژ و علي مشكل داشته و چندين بار در محل كار خواهرش را تهديد به مرگ كرده است.

وي ادامه داد: "توماژ" در تاريخ 18 خرداد همان سال به عنوان مظنون به قتل بازداشت شد و در بازجويي به ارتكاب قتل خواهرش اعتراف كرده و مدعي شد وي را خفه كرده سپس جسد خواهرش را تكه تكه كرده و هر قسمت را در جايي رها كرده است.

قاضي واحد اجراي احكام دادسراي امور جنايي تهران گفت: "توماژ" مدعي شد به مقتوله بارها متذكر شده بود كه علي مرد مناسبي براي ازدواج نيست و بايد از ازدواج با وي منصرف شود تا اينكه در روز حادثه با يكديگر درگير شده و پس از آنكه با فشار دادن گردنش وي را خفه كرده است براي انتقال جسد به بيرون از منزل وي را تكه تكه كرده است.

"توماژ" مدعي شد براي انتقال جسد با چمدان به بيرون از خانه بارها كار مثله كردن خواهرش را تكرار كرده تا تكه‌هاي بدن مقتوله هم‌اندازه با ابعاد چمدان مورد نظر شود.

جابري گفت: پس از مجرم شناخته شدن "توماژ" شعبه 1157 براي اين فرد حكم قصاص در نظر گرفت كه اين حكم از سوي شعبه 20 ديوان‌عالي كشور تائيد شد و به اين ترتيب قاتل در انتظار اجراي حكم قصاص بود تا اينكه صبح امروز با پرداخت 30 ميليون تومان به پدرش از وي رضايت گرفت و به اين ترتيب از اجراي حكم قصاص رهايي يافت.





















Copyright: gooya.com 2016