چهارشنبه 1 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

توقیف 2 ماهه خودروهای حامل زنان بدحجاب، شهاب ‌نیوز

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: پلیس خودروهایی که دارای سرنشین بد پوشش باشند را از یک هفته تا دو ماه توقیف می کند.

به گزارش شهاب‌نیوز، سرهنگ مهدی احمدی رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در گفتگو با مهر عنوان کرد: اراذل و اوباش پس از طی دوره محکومیت خود دارای شناسنامه انتظامی شده اند و باید بر اساس زمانبندی صورت گرفته خود را به پلیس معرفی کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی ادامه داد: این اقدام جهت کنترل افراد شرور صورت می گیرد چرا که مشخص شود این افراد دیگر اعمال مجرمانه خود را تکرار نمی کنند.

سرهنگ احمدی درباره روند ادامه اجرا طرح امنیت اجتماعی خاطرنشان کرد: این طرح مانند گذشته ادامه خواهد شد و نیروی انتظامی برخورد قاطعانه ای با افراد شرور و فروشندگان مواد مخدر دارد.

وی همچنین از توقیف دو ماهه خودروهایی که برای نوامیس مردم ایجاد مزاحمت می کنند خبر داد و افزود: این افراد در صورت تکرار تخلف خود به مراجع قضایی معرفی می شوند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ درباره وضعیت پوشش شهروندان گفت: با توجه به آغاز فصل سرما پلیس به تمام تولیدی‌های پوشاک تذکر داده است تا از ارائه لباسهای نا مناسب خودداری کنند.

سرهنگ احمدی اظهار داشت: پلیس خودروهایی که دارای سرنشین بد پوشش باشند را از یک هفته تا دو ماه توقیف می کند.

وی از تکمیل اطلاعات مربوط به فروشندگان مواد مخدر در پایتخت خبر داد و عنوان کرد: این اطلاعات برای شناسایی تمامی فروشندگان مواد مخدر جمع آوری می شود و بنا بر این شهروندان تهرانی می توانند در صورت داشتن گزارشاتی در این خصوص با مرکز فوریتهای پلیس 110 تماس بگیرند.





















Copyright: gooya.com 2016