یکشنبه 19 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کنسرت مشترک چهار خواننده پاپ برگزار شد، مهران مديری، مانی رهنما، رضا يزدانی و عليرضا عصار بر صحنه، اعتماد

نخستين شب از برگزاري کنسرت مشترک عليرضا عصار، مهران مديري، ماني رهنما و رضا يزداني شامگاه گذشته در تالار بزرگ کشور برگزار شد. به گزارش مهر در اين کنسرت که در قالب جشنواره فرهنگي برنامه ايدز سازمان ملل متحد برگزار شد، ماني رهنما به عنوان نخستين خواننده به همراه گروه خود به روي صحنه آمد و در ابتدا قطعه «آرتيست» با شعري از حامد نوري را به ياد خسرو شکيبايي خواند و پس از آن قطعاتي از آثار گذشته خود مانند «بغض»، «باورنکن»، «پرنده» و «کسي مثل من» (با شعري از افشين يداللهي و به آهنگسازي فرزين قره گوزلو) را اجرا کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




اين خواننده پاپ در ادامه ضمن قدرداني از يونيسف براي برگزاري جشنواره فرهنگي برنامه ايدز قطعه «شام کودکانه» ويژه کودکان گرفتار اين بيماري را خواند و در پايان هم از يک خواننده جوان دعوت کرد تا نخستين اجراي صحنه يي خود با قطعه يي به نام «جمعه هاي مه گرفته» را بخواند. در ادامه اين برنامه برخلاف اعلام قبلي که قرار بود رضا يزداني به عنوان دومين خواننده در قسمت اول اجراي برنامه داشته باشد؛ گروه موسيقي «دارکوب» به سرپرستي همايون نصيري و خوانندگي مهران مديري به روي صحنه آمد که با استقبال حاضران در سالن مواجه شد. مهران مديري در ابتدا پس از خوشامدگويي، دو قطعه دشتي خراساني و«وطنم» با شعري از مولانا را اجرا کرد.

قسمت دوم اين برنامه با اجراي رضا يزداني از سرگرفته شد و اين خواننده قطعات «از لاله که مي گذرم»، «پا به پا» و «کافه نادري» که قطعه يي از موسيقي فيلم سينمايي «حکم» به کارگرداني مسعود کيميايي است را اجرا کرد که با استقبال حاضران در سالن روبه رو شد؛ پايان بخش اين برنامه اجراي قطعه «خليج فارس» بود. گروه پاپ عليرضا عصار آخرين گروهي بود که به روي صحنه آمد. اين خواننده پس از ورود خود به روي صحنه ضمن خوشامدگويي خطاب به حاضران گفت؛ حضور در بين شما پايان يک انتظار چهارساله براي من و ساير دوستانم است و افتخار مي کنم به داشتن هموطنانم که هر زمان پاي کار خير به ميان مي آيد، مشتاقانه به ميدان مي آيند. عصارهم سه قطعه «حال من بي تو»، «کعبه» و «خيال نکن» را اجرا کرد و به حاضران در سالن وعده کنسرت مستقل در اسفندماه را داد.





















Copyright: gooya.com 2016