شنبه 25 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

با موضوع زندگي و آثار مولانا، فرشته‌حكمت مستند «پرديس پارسي» را به آمستردام مي‌برد، ايسنا

جشنواره بين‌المللي فيلم «بالي» (Balie) شهر «آمستردام» ميزبان فيلم مستند «پرديس پارسي» به كارگرداني«فرشاد فرشته حكمت» با موضوع زندگي و آثار «مولانا» مي‌شود.

فرشته‌حكمت درباره‌ي حضور فيلمش در اين جشنواره به خبرنگار سينمايي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، گفت: در اين رويداد سينمايي كه از 2الي9 دسامبر (اواسط آذر) در كشور هلند برگزار مي‌شود، علاوه بر نمايش فيلمم، درباره‌ي انديشه‌هاي معنوي مولانا هم سخنراني خواهم داشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




«فرشته حكمت» اظهار تاسف كرد از اينكه؛ در كشور ما كمتر با موضوع آرا وافكار مولانا فيلم ساخته مي‌شود و گفت: به نظر مي‌آيد قرعه فعاليت دراين خصوص به نام من زده شده است و البته فعاليت‌هاي ديگري نيز توسط ديگر دوستان‌مان درحال انجام است كه مسلما جاي كار بيشتري دارد.

اين مستندساز، انديشه‌هاي معنوي مولانا را لازمه جهان امروز دانست و به ايسنا گفت: درحال حاضر نيز درحال ساخت فيلم ديگري با موضوع «مولانا» با عنوان «آذرخش عشق» براي «سيما فيلم» هستم.

«پرديس پارسي» با مدت زمان 65 دقيقه با تهيه‌كنندگي «حكمت» و «پرس تي وي» ساخته شده است و در تهران، خراسان و خوي و بخش‌هايي از آن نيز در ايتاليا و تركيه، تصويربرداري شده ‌است.





















Copyright: gooya.com 2016