یکشنبه 24 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

"داش آکل" صادق هدايت فيلم تلويزيونی می‌شود، مهر

فيلم تلويزيونی "آتش در قداره" بر مبنای داستان کوتاه "داش آکل" نوشته صادق هدايت در شبکه چهار توليد می‌شود.
به گزارش خبرنگار مهر، منصور براهينی فيلمنامه اين فيلم را به سفارش شبکه چهار نوشته و به احتمال زياد داود دانشور آن را کارگردانی خواهد کرد. فيلم تلويزيونی "آتش در قداره" به لحاظ ساختاری تجربه‌ای نو برای شبکه چهار محسوب می‌شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




فريدون جيرانی هم قصد دارد به زودی يک فيلم تلويزيونی با محوريت مسائل اجتماعی برای ايام دهه فجر شبکه چهار تهيه کند. هنوز کارگردان اين فيلم که نام قطعی آن معلوم نيست مشخص نشده است.

همچنين حجت قاسم‌زاده اصل به زودی فيلم تلويزيونی "ژرفا" را به تهيه‌کنندگی محمدرضا تختکشيان برای شبکه چهار می‌سازد. اين مجموعه درباره يک راننده تاکسی است که در سطح شهر با مسافران مختلفی رو به رو می‌شود.

نمايش "هتل پلازا" به کارگردانی کورش نريمانی چهارشنبه ۲۷ آذر به مناسبت عيد غدير از شبکه چهار پخش می‌شود. اين نمايش بر اساس نمايشنامه نيل سايمن از ۳۰ تير در تالار ۱۰۳ نفری سايه اجرا شد و ۱۱ شهريور به کار خود پايان داد.

"هتل پلازا" با ترجمه شهرام زرگر درباره پدر و مادری است که تمام پول خود را خرج مراسم عروسی دختر خود در هتل پلازا می‌کنند. در اين نمايش سيامک صفری، فريده سپاه‌منصور، پانته‌آ حميدخانی و کورش نريمانی به ايفای نقش پرداختند.





















Copyright: gooya.com 2016