جمعه 29 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رضا ناجی: بازی در فيلم روسی‌ را در برنامه قرار می‌دهم، فارس

خبرگزاری فارس: رضا ناجی گفت: صحبت‌هايی برای بازی من در فيلمی از سنيمای روسيه انجام شده اما با دريافت پيشنهاد رسمی، بازی در فيلم روسی‌ را دربرنامه قرار می‌دهم.

بازيگرايرانی برگزيده سه جشنواره بين المللی در گفت و گو با خبرنگار سينمايی فارس ضمن اعلام مطلب فوق اظهار داشت: در حاشيه نمايش «آواز گنجشک‌ها» در جشنواره فيلم دوبی صحبت‌های مقدماتی برای حضورم در فيلم روسی با مجيد مجيدی صورت گرفت و او هم من را از اين موضوع مطلع کرد اما هنوز هيچ پيشنهاد رسمی بازی در سينمای روسيه به من ارائه نشده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی ادامه داد: اين که بتوانم به عنوان سفير سينمای کشورم در کشورهای ديگر بازی کنم برايم مايه افتخار است اما بايد اول اين موضوع به صورت رسمی عنوان شود تا در مورد جزئيات و چگونگی اين کار بهترين تصميم گرفته شود.
ناجی همچنين با اشاره به استقبال مخاطبان جشنواره دوبی در فيلم «آواز گنجشک‌ها» افزود: خوشبختانه فيلم بازتاب بسيار خوبی در ميان مخاطبان داشت به طوری که مسئولان جشنواره مجبور شدند «آواز گنجشک ها» را دوبار نمايش دهند و پس از پايان نمايش تماشاگران به شدت از ما استقبال کردند.
بازيگر برگزيده جشنواره برلين در ادامه با اشاره به پيشنهادات داخلی تصريح کرد: هنوز هيچ پيشنهاد داخلی برای بازی در سينمای ايران ندارم.
ناجی در خاتمه در خصوص احتمال موفقيت «آواز گنجشک ها» در اسکار گفت: اسکار بهترين و با ارزش ترين جايزه سينمای دنيا است و اميدوارم «آواز گنجشک ها» همانگونه کا تاکنون در هر جشنواره‌ای که رفته موفق بوده است در اسکار نيز موفق باشد و بتواند برای سينمای ايران افتخار آفرينی کند.





















Copyright: gooya.com 2016